کد خبر : 132848
تاریخ انتشار : شنبه 18 اسفند 1397 - 11:48
-

رعدی:بازیکنان نکات تمرین را در مسابقه به خوبی اجرا کردند/ تیم جوانی داریم و باید اعتماد کنیم

رعدی:بازیکنان نکات تمرین را در مسابقه به خوبی اجرا کردند/ تیم جوانی داریم و باید اعتماد کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: با جوانگرایی و اعتماد کردن به بازیکنان جوان می‌توان آینده خوبی برای تیم ملی فوتسال بانوان متصور بود. علی رعدی، مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان درباره دیدار نخست تیم ملی فوتسال بانوان ایران برابر روسیه گفت: بازیکنان فوق آلعاده بود. عملکردشان در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: با جوانگرایی و اعتماد کردن به بازیکنان جوان می‌توان آینده خوبی برای تیم ملی فوتسال بانوان متصور بود.

علی رعدی، مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان درباره دیدار نخست تیم ملی فوتسال بانوان ایران برابر روسیه گفت: بازیکنان فوق آلعاده بود. عملکردشان در این دیدار مطلوب بود و از نکاتی که در مدت تمرین در اردو به آن‌ها گوشزد کرده بودیم به خوبی استفاده کرده و آن را در زمین بازی اجرا کردند.

وی در ادامه افزود: تیم فوتسال روسیه عنوان سوم اروپا را در جام ملت‌های فوتسال بانوان یدک می‌کشد و بازی راحتی مقابل این تیم نداشتیم. تیم ایران ۱۰ ماه بود هیچ اردویی را نداشت و معتقدم نتیجه بسیار خوبی کسب کردیم. ما در این بازی بیشتر دفاعی بازی می‌کردیم. دفاع کردن در فوتسال گاهی یک تاکتیک است. برای بازی دوم نیز برنامه خاص خود را داریم و امیدوار هستم که موفق شویم.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان در پایان گفت: آینده نگری اولویت ما است. تیم جوانی داریم و باید اعتماد کنیم و به آن‌ها ثابت کنیم که می‌توانند موفق شوند. با جوانگرایی و اعتماد کردن به بازیکنان جوان می‌توان آینده خوبی برای تیم ملی فوتسال بانوان متصور بود. برنامه ما، هدفمان و تفکرمان این است که یک تیم جوان داشته باشیم.۱۵ بازیکن زیر ۱۷ سال را شناسایی کردیم و باید روی جوان‌ها تمرکز کرده و سرمایه گذاری کنیم تا موفق شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.