کد خبر : 133363
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 فروردین 1398 - 21:19
-

از ۱۴ سال روی سکو بودن تا عیدی دادن به اهلش!

از ۱۴ سال روی سکو بودن تا عیدی دادن به اهلش!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سپهر محمدی فوتسالیت اصفهانی همواره یکی از ستاره‌های فوتسال این مرز و بوم محسوب شده است، وی در تیم ملی فوتسال و تیم‌های باشگاهی خود درخشش خوبی را داشته و به واقع سنگربان و ناجی دروازه‌ها بوده است. محمدی جدای از مباحث فنی در بحث اخلاق نیز جزو بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سپهر محمدی فوتسالیت اصفهانی همواره یکی از ستاره‌های فوتسال این مرز و بوم محسوب شده است، وی در تیم ملی فوتسال و تیم‌های باشگاهی خود درخشش خوبی را داشته و به واقع سنگربان و ناجی دروازه‌ها بوده است.

محمدی جدای از مباحث فنی در بحث اخلاق نیز جزو بازیکنان نمونه کشور است، تقریبا هیچ فوتسالیتی در ایران پیدا نمی‌شود که در جریان بازی و خارج از میدان با محمدی بحثی پیدا کرده باشد، همین اخلاق و منش محمدی سبب شده که وی در دل فوتسال دوستان ایران جای بگیرد.

این درخشش عاملی شد تا نام او در بین گزینه‌های بهترین ورزشکار مرد نظرسنجی ترین‌های ورزش استان که هرساله توسط گروه ورزشی خبرگزاری فارس اصفهان انجام می‌شود نیز قرار گیرد.

۱۴ سال بر روی سکو

به سراغ وی رفتیم تا از وضعیت شروع فعالیت حرفه‌ای محمدی تا آرزوهایش گپ‌وگفت کنیم؛ به گفته محمدی، ۱۴ سال پیش اولین تجربه لیگ‌برتری با تیم فولاد ماهان برای وی رقم خورده است، محمدی اضافه کرد: در تمام این چهارده سال در پایان لیگ روی سکوی سبک تر از سومی نایستاده‌ام.

شش دقیقه تلخ برای دروازبان تیم ملی

محمدی از سرگذشت سال ۹۷ برای خود راضی است، او‌ می‌گوید بجز شش دقیقه پایانی دیدار فینال لیگ برتر فوتسال، سال ۹۷ شکل و شمایل خوبی را در دل محمدی جای گذاشته است او میگوید: در این شش دقیقه اسیر پلی‌آف بوده‌ایم، امیدوارم اگر قرار است سیستم جدید و اتفاقی رخ دهد به شکلی باشد که به ضرر تیم و یا فردی نباشد.
وی در ادامه از وضعیت تیم ملی فوتسال کشور در سال ۹۷ نیز ابراز رضایت کرد؛ محمدی اذعان داشت: با وجود اینکه در سال ۹۷ مسابقات رسمی بین‌المللی خاصی در برنامه کشور نبود، در بازی‌های دوستانه تواسنتیم خوش بدرخشیم و جایگاه ایران را در رنکینگ جهانی حفظ کنیم.

 وی در خصوص شرایط فوتسال اصفهان در سال ۹۷ نیز اعلام رضایت کرد محمدی حضور پرشور هواداران را مایه برکت فوتسال اصفهان می‌دانند؛ سنگربان تیم ملی با اشاره به اینکه هواداران یار ششم تیم‌ها در فوتسال هستند افزود: حضور پرتعداد تماشاگران پشت درب‌های بسته‌ی سالن نشان دهند این است که فوتسال جایگاه خوبی در دل ورزش دوستان اصفهانی دارد.شکست روسیه بهترین اتفاق سال ۹۷ برای محمدی

ازدواج محمدی، شیرین‌ترین اتفاق سال ۹۷ برای وی

دروازبان تیم ملی در ادامه از شیرین‌ترین و تلخ‌ترین خاطرات خود در سال ۹۷ پرده برداشت؛ محمدی پیروزی مقابل  روسیه و ازدواجش را شیرین‌ترین و شکست مقابل مس سونگون در مرحله فینال لیگ برتر را تلخ‌ترین خاطره‌های سال ۹۷ می‌داند.

کینه‌ای نیستم!

مرد اخلاق فوتسال ایران در سوال به اینکه چه کسی را در پایان سال ۹۷ حلال می‌کند جوابی جز خنده نداشت، محمدی در ادامه گفت: در کل فرد کینه‌ای نیستم برای همه آرزوی موفقیت دارم.

محمدی در خصوص حال و هوای شب عید نیز معتقد است که بهار فصل نو شدن و شکوفایی است؛ وی معتقد است که بهار و سال نو برای او حکم حضور در کنار خانواده را دارد؛ محمدی در خصوص اینکه چه چیز عید را بیشتر از بقیه دوست دارد اضافه کرد: در طول سال در کنار خانواده نیستم، در ایام عید می‌توانم صله رحم داشته باشم و پس از یک سال تلاش و سختی دو هفته بدون فکر در کنار خانواده باشم.

 به اهلش عیدی می‌دهم!

دروازبان تیم ملی فوتسال کشور بیشتر از آن که عیدی بدهد عیدی می‌گیرد، دخل و خرج عیدی‌های محمدی به این شکل است که وی از پدر و مادر خود و همسرش عیدی می‌گیرد اما به کسی عیدی نمی‌دهد، محمدی در خصوص اینکه به چه کسی عیدی می‌دهد ابتدا خندید و سپس گفت: عیدی می‌دهم اما به اهلش!؛ کودکان را بدون عیدی راهی منزل نمی‌کنم.

سپهر دست طلایی، سین هشتم فوتسال

محمدی در بین سین‌های سفره هفت سین سبزه را بیشتر از بقیه دوست دارد و معتقد است که سپهر دست طلایی سین هشتم فوتسال است، بازیکن تیم گیتی‌پسند دلتنگ هواداران پرشور خواهد شد، محمدی در این خصوص اضافه کرد: تنها دلتنگی من، هواداران گیتی‌پسند هستند و امیدوارم خیلی زود مجدداً در کنار آن‌ها باشم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

وحيد یکشنبه , ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴

سپهر دست طلایی آبروی فوتسال اصفهان

هوادار فوتسال چهارشنبه , ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۰:۴۹

دروازه بان با اخلاق افتختر اصفهان