کد خبر : 133515
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 فروردین 1398 - 12:19
-

فخیم:زحمتی که بازیکنان ما کشیدند از گیتی پسند بیشتر بود/باشگاه قول حواله اتومبیل را به بازیکنان داده است/به دنبال سومین قهرمانی هستیم

فخیم:زحمتی که بازیکنان ما کشیدند از گیتی پسند بیشتر بود/باشگاه قول حواله اتومبیل را به بازیکنان داده است/به دنبال سومین قهرمانی هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال مس سونگون می گوید این باشگاه کارش را برای فصل آینده آغاز کرده و به دنبال سومین قهرمانی در لیگ برتر است. فرهاد فخیم درباره شرایط تیم فوتسال مس و قهرمانی این تیم در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر گفت: جا دارد یک بار دیگر این قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تیم فوتسال مس سونگون می گوید این باشگاه کارش را برای فصل آینده آغاز کرده و به دنبال سومین قهرمانی در لیگ برتر است.

فرهاد فخیم درباره شرایط تیم فوتسال مس و قهرمانی این تیم در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر گفت: جا دارد یک بار دیگر این قهرمانی را به مردم آذربایجان، کارمندان صنایع مس و مردم خوب تبریز و ورزقان تبریک بگویم. تبریک دوم من به کادر فنی مس به ویژه حمید بی غم است که خیلی در این تیم زحمت کشید و به بنده کمک زیادی داشت. همچنین از آقای تقی پور سرمربی تیم مس ممنون هستم که در این سال سخت توانست تیم را به قهرمانی لیگ برتر برساند.

وی افزود: سال سختی را پشت سر گذاشتیم چرا که لیگ برتر برای اولین بار به صورت پلی آف برگزار می‌شد. تیم ما با برنامه جلو آمد و توانستیم در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

بازیکن تیم مس سونگون یادآور شد: تیم گیتی پسند هم زحمت زیادی کشید اما فکر می‌کنم زحمتی که بازیکنان ما کشیدند بیشتر بود. بازیکنان ما با تعصب بازی کردند و نشان دادند تشنه قهرمانی هستند.

فخیم در خصوص بهترین و بدترین خاطره اش از لیگ برتر تاکید کرد: بهترین خاطره ام قهرمانی در لیگ و آسیا بود و بدترین خاطره ام محرومیت‌هایی بود که برایم عجیب بود. به عنوان مثال در بازی با گیتی پسند من و مهدی جاوید جر و بحث کوچکی داشتیم اما به یکدیگر بی احترامی نکردیم. در پایان آن بازی من را شش جلسه محروم کردند.

وی درباره برنامه تیم مس برای فصل آینده و اینکه آیا این تیم هم همانند سایر باشگاه‌ها برنامه‌ای ندارد؟ گفت: اتفاقاً مسئولان باشگاه مس خیلی زود دست به کار شدند. قرارداد من با مس برای یک سال تمدید شده و به تدریج قرارداد سایر بازیکنان هم تمدید خواهد شد. هدف ما کسب سومین قهرمانی متوالی در لیگ ایران و دفاع از عنوان قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیاست. برنامه ریزی خوبی داریم و ان شا الله فصل آینده هم موفق باشیم.

بازیکن مس در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه به تعهدات مالی اش در قبال بازیکنان عمل کرده است؟ گفت: بله، باشگاه پاداش و قراردادهای فصل گذشته را پرداخت کرده است، حتی مدیرعامل باشگاه قول پرداخت یک حواله اتومبیل را به بازیکنان داده است که امیدوارم این اتفاق هم رخ دهد. باشگاه با من هم برای فصل آینده مشورت‌هایی کرده است من دنبال منافع تیم هستم نه منافع خودم و تا جایی که بتوانم به مس کمک می‌کنم. فکر می‌کنم اسکلت تیم برای فصل آینده حفظ شود.

فخیم در ادامه صحبت‌هایش درباره حضورش در تیم سیپار تاجیکستان و بازی در این تیم در تعطیلات نوروز خاطرنشان کرد: مسئولان تیم سیپار ما را در مسابقات آسیایی دیده بودند و برای اولین بار در نوروز جامی را برگزار کردند. حدود یک هفته به همراه سنگ سفیدی، عروجی، هاشم زاده و حمید احمدی به تیم سیپار رفتیم، متأسفانه در یکی از بازی‌ها پشت پایم کشیده شد و چند بازی آخر را به دلیل مصدومیت از دست دادم. فشار بازی‌ها در اینجا بالا بود و تیم‌ها هر روز مسابقه داشتند.

بازیکن مس ادامه داد: تیم‌های خوبی در این جام حضور داشتند از جمله بنیادکار ازبکستان و تیم دوم این کشور. در بازی آخر با نتیجه ۴ بر ۳ از حریف پیش بودیم ولی سنگ سفیدی اخراج شد و حدود ۱۵ دقیقه بدون این بازیکن بازی کردیم و در نهایت ۸ بر ۴ شکست خوردیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی سه شنبه , ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳

یاشاسین آقا فرهاد سرور بازیکنان پرادعا و بی فایده تیم گیتی پسند کاش مربی تیم ملی به جای بازیکنان به درد نخور که فقط به فکر منافع خودشان هستند و کتابخوانی و … شما و توانایی هایتان را میدید