کد خبر : 133618
تاریخ انتشار : جمعه 23 فروردین 1398 - 13:07
-

هدف گذاری قمی ها برای قهرمانی در فوتسال

هدف گذاری قمی ها برای قهرمانی در فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ وزارت ورزش و جوانان اقدام به تغییر در راس مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان قم گرفت و به دنبال این تصمیم، دوره مدیریت پنج ساله حسن عابدی به پایان رسید و رسول منعم مدیر کل سابق استان همدان در قم مسوولیت گرفت. منعم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ وزارت ورزش و جوانان اقدام به تغییر در راس مدیریت اداره کل ورزش و جوانان استان قم گرفت و به دنبال این تصمیم، دوره مدیریت پنج ساله حسن عابدی به پایان رسید و رسول منعم مدیر کل سابق استان همدان در قم مسوولیت گرفت.

منعم که بین‌ سال‌های ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱ در اداره کل ورزش و جوانان استان قم مسوولیت معاونت امور ورزش را بر عهده داشت و با مدرک دکترای تربیت‌بدنی و ورزش، نزدیک به چهار سال نیز مدیر کل ورزش و جوانان همدان بود، چهره‌ای شناخته شده برای جامعه ورزش و قمی‌ها محسوب می‌شود.

تلاش برای زنده کردن یاد و خاطره تیم بزرگ صبا

این چهره پرسابقه در ورزش کشور با توجه به شناخت مطلوبی که از ورزش قم دارد، ظاهرا در کنار اقدامات متنوعی که برای تحول در ورزش قم برنامه‌ریزی کرده، به دنبال زنده کردن یاد و خاطره تیم بزرگ صبا و بازگشت مجدد فوتبال قم به سطح اول رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران است.

اتفاقی که چنانچه در دوره مدیریت منعم رخ دهد به واسطه اینکه فوتبال یک رشته ورزشی پرمخاطب و پرطرفدار به شمار می‌رود، جان دوباره‌ای به پیکر زخم خورده و در واقع جسم بی‌جان فوتبال قم می‌دهد و یقینا محبوبیت‌هایی نیز برای منعم به دنبال خواهد داشت، هر چند عده‌ای افراد مغرض که با نقدهای غیر کارشناسی خود زمینه‌ساز نابودی صبا شدند، در این مقطع احتمالا بار دیگر چهره خود را نشان خواهند داد.

نابودی صبا با تدابیر مسؤولان وقت

در سال ۱۳۹۶ بود که صبا از لیگ برتر به دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور سقوط کرد و در همان سال به دلیل بی‌تفاوتی مسوولان وقت، این تیم و این سرمایه بزرگ ورزش قم به لیگ دسته دوم نزول کرد و با بی تدبیری منحل شد تا دیگر نام و اثری از تیم بزرگ و آسیایی صبا نباشد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به منظور پیگیری سریع و دقیق موضوع بازگشت فوتبال قم به رقابت‌های باشگاهی کشور و حضور قدرتمند فوتسال قم در دوره آینده لیگ برتر باشگاه‌های ایران، یکی از چهره‌های قدیمی و با سابقه این رشته یعنی سیدمهدی غیاثی را مامور کرده است.

غیاثی که به واسطه بازی در دهه ۱۳۷۰ برای تیم پارس‌خودرو تهران در کنار ملی‌پوش اسبق و مطرح فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ یعنی بهنام سراج در فوتبال سابقه درخشانی دارد و در فوتسال نیز یک چهره کاملا مطرح در عرصه بازی و مربیگری به شمار می‌رود، به واسطه برخورداری از تجربه سال‌ها بازی، مربیگری و مدیریت در فوتبال و فوتسال اکنون امین منعم برای پیگیری به موقع، سریع، دقیق و کارشناسی شده دو موضوع فوتبال و فوتسال است.

شوق بین علاقمندان به رشته‌های پرطرفدار و محبوب قمی‌ها

در شرایطی که خبر حضور فوتبال قم در فصل جدید لیگ آزادگان و حضور پرقدرت فوتسال در دوره جدید لیگ برتر اسفند ماه سال ۱۳۹۷ در نشست خبری رسول منعم در جمع اصحاب رسانه توسط مدیر کل جدید ورزش و جوانان قم مطرح شد، این روزها موجی از شوق و علاقه بین علاقمندان به این دو رشته پرطرفدار و محبوب در قم ایجاد شده و قمی‌ها سؤالات زیادی راجع به چگونگی پیگیری امور مرتبط با این دو تیم در ذهن دارند.

تعیین وضعیت نماینده لیگ برتری فوتسال قم تا پایان فروردین

سید مهدی غیاثی که در موضوع ساماندهی به وضعیت فوتبال و فوتسال قم نماینده اداره کل ورزش و جوانان شده در جمع اصحاب رسانه راجع به تیم فوتسال اظهار کرد: در این خصوص هدف‌گذاری شده که نماینده قم بتواند در پایان فصل یکی از تیم‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی باشد.

وی خاطرنشان کرد: قرار است برنامه‌های ارائه شده توسط رسول قلی‌زاده (مدیرعامل آتلیه‌طهران قم) و امیر آقایی (مدیرعامل آرش قم) بررسی شود و در نهایت مسؤولیت تیم لیگ برتری فوتسال قم برای فصل ۱۳۹۸ رقابت‌های باشگاهی ایران به یکی از این دو نفر واگذار شود، تکلیف این موضوع به طور حتم تا ۱۰ روز آینده یعنی پایان فروردین مشخص می‌شود.

غیاثی: قطعا قم در لیگ دسته دوم فوتبال ایران حضور خواهد داشت

غیاثی که دو سال پیش به واسطه پایان ۳۰ سال خدمت در اداره کل ورزش و جوانان استان قم بازنشسته شده، سپس به موضوع حضور تیم قم در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور اشاره و عنوان کرد: طرحی به مدیرکل ورزش و جوانان ارائه شده و وی پس از بررسی، آن را نهایی خواهد کرد.

وی یاد آور شد: قطعا قم در سال جاری در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران حضور خواهد داشت، برای این منظور با اسپانسری به توافق رسیده‌ایم و به احتمال فراوان این حامی مالی تیم‌های امید و جوانان در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را نیز حمایت خواهد کرد.

نیاز به حمایت‌های استانداری قم

سرمربی سابق تیم‌های مطرح ارم‌کیش، صبای قم و دبیری تبریز تصریح کرد: مدیر کل ورزش و جوانان معتقد است نباید ورزشگاه یادگار (ره) امام بدون استفاده بماند و همچنین نوجوانان و جوانان فوتبالیست باید انگیزه‌ای برای حضور در این رشته داشته باشند تا توانایی و ظرفیت خود را نشان دهند.

وی با بیان اینکه تکلیف موضوع حضور تیم قم در فصل جدید لیگ دسته دوم فوتبال ایران اوایل اردیبهشت ماه مشخص می‌شود، در پایان اظهار کرد: در هر دو موضوع فوتبال و فوتسال با استانداری قم هماهنگ هستیم و به حمایت‌های شخص استاندار برای تحول در این دو رشته نیاز داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.