کد خبر : 133662
تاریخ انتشار : شنبه 24 فروردین 1398 - 15:31
-

سرمربی تیم زیر ۲۰ سال روسیه: در ایران انگار در خانه خودمان هستیم/خوب بازی نکردیم اما نتیجه خوبی گرفتیم

سرمربی تیم زیر ۲۰ سال روسیه: در ایران انگار در خانه خودمان هستیم/خوب بازی نکردیم اما نتیجه خوبی گرفتیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کنستانتین مایسکی در مورد دیدار دوستانه مقابل تیم زیر ۲۰ سال ایران گفت: تیم‌ ایران بسیار تکنیکی است. برایمان خیلی مهم بود که در این بازی نتیجه بگیریم. ما نتوانستیم خوب بازی کنیم اما نتیجه خوبی گرفتیم. باید آنطوری بازی می‌کردیم که مقابل تیم قوی ایران بتوانیم پیروز شویم. وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کنستانتین مایسکی در مورد دیدار دوستانه مقابل تیم زیر ۲۰ سال ایران گفت: تیم‌ ایران بسیار تکنیکی است. برایمان خیلی مهم بود که در این بازی نتیجه بگیریم. ما نتوانستیم خوب بازی کنیم اما نتیجه خوبی گرفتیم. باید آنطوری بازی می‌کردیم که مقابل تیم قوی ایران بتوانیم پیروز شویم.

وی در مورد دیدارهای دوستانه زیادی که بین ایران و روسیه در فوتسال برگزار می‌شود، گفت:این دیدارها به این خاطر است که بین فدراسیون ایران و روسیه روابط خوبی وجود دارد.ایران یک تیم بسیار قوی و قدرتمند است. همیشه گفتم ایران بهترین تجربه را دارد و هر زمان که بگویند با آنها بازی می‌کنیم. اینجا راحت هستیم و فکر می‌کنیم در خانه خودمان حضور داریم.

سرمربی تیم زیر ۲۰ سال روسیه در ادامه یادآور شد:برای ما این مسئله خیلی جالب و طبیعی بود. فکر می‌کنم حضور بانوان شادی، شور و هیجان خاصی به بازی داده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.