کد خبر : 133943
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردین 1398 - 15:20
-

سجادیان:تلاش می کنم در لیست نهایی تیم امید باشم/ از لیگ دو به تیم ملی دعوت شدم

سجادیان:تلاش می کنم در لیست نهایی تیم امید باشم/ از لیگ دو به تیم ملی دعوت شدم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدهاشم سجادیان جزو بازیکنانی بود که طی دو دیدار دوستانه تیم ملی امید کشورمان مقابل روسیه در ترکیب اصلی این تیم قرار داشت. سجادیان که فصل گذشته در خدمت تیم فوتسال پاس تهران بود، از بازیکنانی‌ست که حضورش را در لیست نهایی تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان می‌توان محتمل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدهاشم سجادیان جزو بازیکنانی بود که طی دو دیدار دوستانه تیم ملی امید کشورمان مقابل روسیه در ترکیب اصلی این تیم قرار داشت. سجادیان که فصل گذشته در خدمت تیم فوتسال پاس تهران بود، از بازیکنانی‌ست که حضورش را در لیست نهایی تیم ملی زیر ۲۰ سال کشورمان می‌توان محتمل دانست.

وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در ابتدا تشکر می‌کنم از مربیان خوبم در تیم پاس تهران که با اعتماد به جوانان به ما انگیزه لازم را برای پیشرفت و حرکت به سمت جلو دادند. بازی کردن با لباس تیم ملی برای هرکسی یک افتخار محسوب می‌شود و من نیز از اینکه این افتخار نصیبم شد، بسیار خوشحال هستم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا نظر مثبت مربیان تیم ملی را برای حضور در لیست نهایی تیم می کسب کنم.
سجادیان در خصوص نحوه انتخابش نیز گفت: آقای شاندیزی پیش از این نیز مربی من بودند و در دوره قبلی مسابقات نیز در اردوهای تیم ملی امید حضور داشتم. اما در مرحله نهایی لیگ دو ایشان بازی‌های من را در تیم پاس دیدند و از آنجا به اردوی تیم ملی دعوت شدم. باز هم از آقای شاندیزی و کادر خوب تیم ملی تشکر می‌کنم که به من فرصت حضور دادند و امیدوارم که جواب زحمات این عزیزان را به بهترین شکل ممکن بدهم.
بازیکن تیم ملی امید کشورمان در پایان در خصوص حضورش در تیم پاس تهران و اخباری مبنی بر انحلال تیم‌های نظامی اضافه کرد: حضور در پاس تهران شاید یکی از مهمترین اتفاقات زندگی ورزشی من بود. شما نگاه کنید اگر من به عنوان بازیکن سرباز در خدمت تیم پاس نبودم شاید هیچ‌وقت فرصت حضور در تیم ملی امید را بدست نمی‌آوردم. وجود اینگونه تیم‌های کمک بسیاری به بازیکنانی همچون من می‌کند تا هم دوران خدمت مقدس سربازی را بگذرانیم و هم از لحاظ ورزشی پیشرفت بکنیم. الان در اردوی تیم ملی امید دو بازیکن سرباز حضور دارد من و سهند رضاپور. در اردوهای قبلی نیز محمد نامنی، حمیدرضا کریمی و محمد جعفرزاده از تیم پاس حضور داشتند. چند بازیکن هم از تیم‌هایی مثل مقاومت تهران و البرز و دیگر تیم‌های نظامی در اردوها حاضر بودند. در همین اردو نیز چند بازیکن علاقه خودشان را برای حضور در تیم‌های نظامی نشان دادند. شما قبول کنید که وجود این تیم‌های برای ورزش پایه کشور و تیم‌های ملی رده پایه مفید است و امیدوارم این تصمیم به بهترین شکل ممکن پیش برود تا آسیبی به بازیکنانی که در شرایط من هستند نرسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.