کد خبر : 133890
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردین 1398 - 11:35
-

همیشه پای روسیه در میان است

همیشه پای روسیه در میان است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در ماه های منتهی به جام جهانی یکی از بازی های دوستانه ای که تیم ملی پشت سر گذاشت بازی با تیم روسیه بود. به تازگی تیم امید فوتسال روسیه برای انجام دو بازی با تیم فوتسال امید ایران وارد تهران شد و دو بازی تدارکاتی با شاگردان حمید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در ماه های منتهی به جام جهانی یکی از بازی های دوستانه ای که تیم ملی پشت سر گذاشت بازی با تیم روسیه بود. به تازگی تیم امید فوتسال روسیه برای انجام دو بازی با تیم فوتسال امید ایران وارد تهران شد و دو بازی تدارکاتی با شاگردان حمید شاندیزی انجام داد. روس ها از تیم ملی فوتسال بانوان برای حضور در تورنمنت این کشور دعوت به عمل آورده اند. مسابقاتی که علاوه بر تیم های روسیه و ایران تیم های پرتغال و اسپانیا هم در آن حضور خواهند داشت. روسیه هم چنین دعوت از تیم ملی جوانان ایران را برنامه ریزی کرده است. ۱۲ تیم در تورنمنت جوانان روسیه حضور دارند که از آسیا تیم های هند وایران میهمان بازی ها هستند و قرار است شاگردان پورموسوی در مرحله گروهی با آرژانتین، یونان و ترکیه بازی کنند. بازی ها در سه گروه چهار تیمی برگزار می شود.

علاوه بر اینها در ماه های اخیر به دفعات شاهد بازی تیم های ملی فوتبال و فوتسال بانوان ایران در رده های سنی مختلف با روس ها بودیم. نقش فدراسیون فوتبال روسیه در آماده سازی تیم های ملی پر رنگ است. به خصوص که در بیشتر این دیدارها روس ها از ایران دعوت می کنند و هزینه ها را متقبل می شوند واز همه مهمتر این دعوت ها تنها منجر به بازی با روس ها نمی شود. همان طور که اشاره شد در روزهای آتی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در روسیه با تیم های پرتغال و اسپانیا بازی خواهد کردو تیم ملی جوانان ایران هم قراراست در این کشور مصاف با تیم هایی چون آرژانتین، ترکیه و یونان را تجربه کند.

جدا از مناسبات سیاسی خوبی که بین ایران و روسیه برقرار است قدرت فوتبال ایران و روسیه هم در این همکاری تاثیر گذار بوده است. به هر صورت فوتبال ایران در رنکینگ فیفا در رتبه نخست قرار دارد. از سویی ایران در فوتسال آقایان و خانم ها و هم چنین فوتبال ساحلی جزء تیم های شاخص جهان به حساب می آید واین دیدارها منجر به کسب تجربه برای روس ها هم می شود. در هر صورت باید قدردان روس ها بود که هماهنگی خوبی با فوتبال ایران دارند و گرنه با مشکلات مالی که فدراسیون فوتبال دارد حتما در تدارک تیم های ملی با مشکل مواجه می شد.

منبع: ورزش ۳

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.