کد خبر : 134019
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 فروردین 1398 - 12:15
-

برنامه جایگزین بازپس گیری آقای گلی جهان ؛کمیته فوتسال شمسایی را بازنشسته می کند؟!

برنامه جایگزین بازپس گیری آقای گلی جهان ؛کمیته فوتسال شمسایی را بازنشسته می کند؟!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باوجود اینکه نزدیک به هفت سال از آخرین بازی وحید شمسایی با پیراهن تیم ملی فوتسال می‌گذرد، کمیته فوتسال قصد دارد یک بازی خداحافظی برای کاپیتان پیشین ایران برگزار کند. آخرین باری که وحید شمسایی برای تیم ملی فوتسال ایران به میدان رفت، دیدار رده بندی جام ملت‌های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، باوجود اینکه نزدیک به هفت سال از آخرین بازی وحید شمسایی با پیراهن تیم ملی فوتسال می‌گذرد، کمیته فوتسال قصد دارد یک بازی خداحافظی برای کاپیتان پیشین ایران برگزار کند.

آخرین باری که وحید شمسایی برای تیم ملی فوتسال ایران به میدان رفت، دیدار رده بندی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۲ بود. ایران در آن مسابقه با ۴ گل استرالیا را شکست داد که اتفاقاً یکی از گل‌های آن بازی را وحید شمسایی به ثمر رساند. بعد از آن مسابقات، شمسایی دیگر به تیم ملی دعوت نشد ولی یکی از سوالات مشترک خبرنگاران از سرمربیان تیم ملی در هفت سال گذشته چرایی این موضوع بوده است. علی صانعی، خسوس کاندلاس و سیدمحمد ناظم الشریعه سه سرمربی تیم ملی از آن زمان بوده اند.

با بالا رفتن سن شمسایی پروسه بازگشت رسمی او به تیم ملی به تدریج کمرنگ و کمرنگ‌تر شد اما برگزاری یک بازی خداحافظی برای کاپیتان پیشین تیم ملی یکی از دغدغه‌های عملی نشده مسئولان فوتسال ایران بوده است. هرچند کمیته فوتسال هنوز هم برنامه مشخص و رسمی برای برگزاری این بازی ندارد اما به نظر می‌رسد پیش بینی‌هایی در این خصوص صورت گرفته است و شاید این بازی بالاخره در سال ۱۳۹۸ برگزار شود!

داود پرهیزکار سرپرست کمیته فوتسال در پاسخ به این سوال که آیا برای خداحافظی شمسایی بازی خاصی در نظر گرفته شده است؟ گفت: دنبال این موضوع هستیم اما باید ساز و کار برگزاری این بازی را فراهم کرد طوری که به برنامه‌ها و اردوهای تیم ملی لطمه نخورد.

شمسایی به دلیل انحلال تیم تأسیسات دریایی، در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بازی نکرد و کار مربیگری انجام نداد. او در حال حاضر یکی از اعضای کمیته فنی و توسعه است و در مدیریت در فوتسال را هم تجربه می‌کند.
هنوز شمسایی در این خصوص واکنشی نشان نداده است، این موضوع در حالی مطرح می شود که پیشتر پرهیزکار و انصاری فرد از برگزاری بازی به منظور بازپس گیری عنوان آقای گلی جهان خبر داده بودند.
منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.