کد خبر : 134132
تاریخ انتشار : شنبه 31 فروردین 1398 - 15:05
دسته‌بندی نشده
-

مربی تیم‌ملی برای مربیگری در لیگ تاجیکستان برنامه داد؛

هاشم‌زاده، دادویچ و مربی ازبک گزینه‌های سرمربیگری سیپر تاجیکستان

هاشم‌زاده، دادویچ و مربی ازبک گزینه‌های سرمربیگری سیپر تاجیکستان
مربی تیم‌ملی فوتسال ایران به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم سیپر تاجیکستان مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ظهیر کامیاب بازیکن مربی تیم فوتسال سیپر تاجیکستان با اعلام این خبر گفت: دادویچ سرمربی صربستانی فصل گذشته بانک بیروت، یک مربی ازبکستانی و هاشم‌زاده، هر سه برنامه‌های خود را به آقای ظفر رحمانف ارائه کرده‌اند که قرار است در هیات‌مدیره سیپر در خصوص آن بحث و گفتگو شده و نام سرمربی تا روزهای آینده رسما اعلام شود.

وی با تایید مجدد حضور نام هاشم‌زاده در میان کاندیداهای سرمربیگری سیپر، افزود: علاوه بر هاشم‌زاده، چندین مربی ایرانی دیگر هم خواستار حضور در این تیم بودند اما در میان گزینه‌های نهایی تنها آقای هاشم‌زاده حضور دارد و باید دید که در این خصوص چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

IMG_20190420_144242_047

کامیاب تاکید کرد: قطعا با شناختی که از هیات‌مدیره دارم، مربی ای سکاندار فصل آینده سیپر خواهد شد که به لحاظ دانش فنی بالاتر از سایرین باشد که من هم به عنوان مربی این تیم نظرم را به مدیریت باشگاه داده‌ام.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام شنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

حالا اون ناظم الشریعه کجاست که مى گفت هاشم زاده سفر تفریحى رفته بود تاجیکستان؟!!!! خدا اینجورى آدم دروغگو را رسوا مى کند آقاى سرمربى تیم ملى!!! اولا که هاشم زداه در حالى که با تیم ملى ایران قرارداد دارد حق ندارد با تیم دیگرى مذاکره کنددوم اینکه بدتر از اینکار دروغ بزرگ ناظم الشریعه هست که مى گوید هاشم زاده براى تفریح رفته تاجیکستان!!!! خخخخ شب بخیر به مسؤلان فوتسال این کشور عرض مى کنم !!!!