کد خبر : 134140
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 - 22:35
-

اعلام اسامی تیم ملی فوتسال دانشجویان/ توضیحات قاضی پیش از اعزام تیم

اعلام اسامی تیم ملی فوتسال دانشجویان/ توضیحات قاضی پیش از اعزام تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات فوتسال بین دانشگاه های جهان از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۸ آوریل ۲۰۱۹ با حضور ۱۶ تیم به میزبانی کشور بلژیک برگزار خواهد شد‌. این دوره از رقابت ها را دانشگاه آنتورپ بلژیک میزبانی می کند. تیم فوتسال کشورمان در دو بخش آقایان و بانوان در این رقابت ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات فوتسال بین دانشگاه های جهان از تاریخ ۲۴ لغایت ۲۸ آوریل ۲۰۱۹ با حضور ۱۶ تیم به میزبانی کشور بلژیک برگزار خواهد شد‌. این دوره از رقابت ها را دانشگاه آنتورپ بلژیک میزبانی می کند. تیم فوتسال کشورمان در دو بخش آقایان و بانوان در این رقابت ها حضور خواهد یافت.
محمود قاضی سرمربی تیم دانشجویان ایران، در مورد شرایط برگزاری این مسابقات به خبرنگار fut5al گفت: این مسابقات هر ساله برگزار می گردد و به بازی های بین دانشگاهی جهان معروف است. در دوره گذشته تیم دانشجویان اسپانیا به مقام قهرمانی دست پیدا کرد. در این دوره از بازی ها که به میزبانی کشور بلژیک برگزار خواهد شد، تیم های صاحب سبک فوتسال از کشور های مختلف جهان حضور دارند و همین امر باعث افزایش سطح کیفیت این دوره از مسابقات خواهد شد. حضور تیم بارسلونا(ایالت کاتالان) بعنوان نماینده کشور اسپانیا از نکات قابل توجه این رقابت ها می باشد. تیم های قدرتمندی نیز از کشورهای روسیه و انگلستان در این رقابت ها حضور دارند‌. کشور بلژیک نیز بعنوان میزبان رقابت ها، تدارک زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دیده است و امید دارد که جام را در کشور خود نگه دارد.
محمود قاضی در خصوص شرایط آماده سازی تیم کشورمان افزود: با توجه به مشکلات تدارکات و کمبود زمان که داشتیم، فقط توانستیم در دو روز آخر اردو برگزار کنیم و بازیکنان را در کنار هم جمع کنیم. ما با تعداد ۲ دروازه بان و ۸ بازیکن در این دیدار ها شرکت خواهیم کرد. با توجه به انتخاب نفرات دارای سابقه و لیگ برتری کشورمان، برای حضوری قدرتمند و نمایشی قابل قبول پا به این رقابت ها خواهیم گذاشت.
وی در خصوص کادرفنی تیم ملی کشورمان گفت: جناب آقای طاهری بعنوان مدیرفنی و نفر اول تیم کشورمان در این رقابت ها ما را همراهی خواهند کرد. بنده نیز بعنوان سرمربی در این مجموعه فعالیت خواهم داشت.
قاضی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود زمان، امکان دارد در بحث خروجی و ویزا بازیکنان مشکلاتی پیش بیاید و روادید و خروجی بعضی از آن ها از کشور صادر نگردد؛ در این صورت و بنا بر اجبار خودم هم باید در این رقابت ها بازی کنم.

اسامی بازیکنان تیم آقایان به شرح ذیل می باشد:
سینا پرکاس
علی حمدالهی
مجتبی مریدی زاده
شهاب طالبی
علی محمودی
بهنام عطایی
مجتبی امیرخانی
محمد کرمی
محمدحسین درخشانی
سعید بلباسی
تیم ملی کشورمان فردا شب از فرودگاه بین المللی امام خمینی عازم کشور بلژیک خواهد شد. این رقابت ها از ۴ لغایت ۸ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.