کد خبر : 134199
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اردیبهشت 1398 - 9:25
-

کلاتی: جو تیم ملی خوب و صمیمانه است/ رعدی به جوانان بها می‌دهد

کلاتی: جو تیم ملی خوب و صمیمانه است/ رعدی به جوانان بها می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رؤیا کلاتی در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان اظهار کرد: خدا را شکر با وجود اینکه جوان‌گرایی صورت گرفته اما جو اردو در کنار مربیان خوب و بازیکنان باتجربه کاملاً خوب و صمیمانه است. ترکیبی از جوانان و بازیکنان باتجربه در اردو حضور دارند و همه چیز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رؤیا کلاتی در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان اظهار کرد: خدا را شکر با وجود اینکه جوان‌گرایی صورت گرفته اما جو اردو در کنار مربیان خوب و بازیکنان باتجربه کاملاً خوب و صمیمانه است. ترکیبی از جوانان و بازیکنان باتجربه در اردو حضور دارند و همه چیز بسیار خوب است.

وی عنوان کرد: کادر تیم ملی به صورت کامل عوض شده و زیور بابایی که از ملی‌پوشان سابق تیم ملی و فردی کاربلد و خوش‌اخلاق است، وظیفه هدایت تیم را برعهده دارد. علی رعدی نیز بسیار به جوانان بها می‌دهد و صبورانه در کنار بازیکنان باتجربه بسیاری از نکات را به ما گوشزد می‌کند.

بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان خاطر نشان کرد: نزدیک‌ترین تورنمنتی که در پیش داریم مسابقات چهارجانبه روسیه است که در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و اردوی بعدی، آخرین اردوی تیم ملی پیش از اعزام است. تیم‌های بزرگی مانند اسپانیا، پرتغال و روسیه در این مسابقات حضور دارند و شرکت در این تورنمنت هم برای من و هم سایر بازیکنان می‌تواند تجربه بزرگی باشد.

کلاتی با اشاره به حواشی اخیر در خصوص تیم ملی، بیان کرد: همه چیز از لحاظ امکانات، تمریناتی که داریم، کادر فنی و روابط، خوب است. حاشیه‌هایی که در بیرون از تمرین وجود دارد جو را بسیار عجیب و غریب نشان می‌دهد اما خدا را شکر هم فدراسیون حمایت می‌کند و هم کادری که وجود دارد به جوانان بها می‌دهند. جو کاملاً خوب و آرام است و همه چیز مهیا است که ان‌شاءالله یک تورنمنت خوب در پیش داشته باشیم.

وی در خصوص گلایه‌ها و حواشی اخیر راجع به تیم ملی فوتسال بانوان گفت: من در بازی‌های جام ملت‌های آسیا نبودم، اما بازیکنان زحمت کشیده‌اند و دریافت مطالبات، حق طبیعی آنهاست. مشکلاتی وجود دارد که ان‌شاء‌الله به زودی حل می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.