کد خبر : 134219
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 - 12:12
-

خواب عمیق لاله‌های نارنجی در بهارِ زمستانی

خواب عمیق لاله‌های نارنجی در بهارِ زمستانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مس سونگون در پایان فصل گذشته موفق شد عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را بالای سر ببرد. مس سونگون در حالی موفق شد در اصفهان جشن قهرمانی بگیرد که تیم گیتی پسند با توجه به تساوی در تبریز رفت، شانس بیشتری برای قهرمانی داشت. با این حال،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مس سونگون در پایان فصل گذشته موفق شد عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را بالای سر ببرد. مس سونگون در حالی موفق شد در اصفهان جشن قهرمانی بگیرد که تیم گیتی پسند با توجه به تساوی در تبریز رفت، شانس بیشتری برای قهرمانی داشت. با این حال، لاله‌های نارنجی فوتسال آذربایجان موفق شدند در یک دیدار دراماتیک، گیتی پسند را در مقابل هوادارانش شکست بدهند و قهرمان لیگ برتر فوتسال شوند.

حالا مس سونگون قرار است در جام باشگاه‎های آسیا و احتمالاً جام باشگاه‌‎های جهان به عنوان نماینده ایران به میدان برود. در این شرایط، اتفاق عجیبی که در تبریز شاهدش هستیم، کوچ ستارگان مس سونگون به اصفهان است.

حمید احمدی و محمدرضا سنگ سفیدی؛ دو بازیکنی بودند که فصل گذشته نقش بسزایی در قهرمانی مس سونگون داشتند و حالا راهی گیتی پسند شده‌‎اند. همچنین برخی دیگر از بازیکنان مس هم در حال مذاکره با برخی از باشگاه‎های دیگر هستند.

ستارگان مس در حالی با گیتی پسند به توافق رسیده‎اند که تیم سابق‌شان فصل آینده هم باید در لیگ برتر از عنوان قهرمانی خود دفاع کند، هم در مسابقات جام باشگاه‎های آسیا از رقبای خود میزبانی کنند و هم در صورت قهرمانی، در مسابقات جام باشگاه‌های جهان به میدان بروند.

با این حال، مسئولان باشگاه مس سونگون می‌گویند که هنوز تکلیف باشگاه برای فصل آینده مشخص نیست! گویا باشگاه مس سونگون در بهارِ زمستانی ۹۸، به خواب عمیقی فرو رفته و بازیکنان خود را یکی پس از دیگری از دست می‌دهد.

بازیکنانی که شاکله اصلی مس سونگون را تشکیل می‌دادند، حالا در حال جدایی از این تیم هستند. این مشکل می‌تواند لاله‌های نارنجی در فصل آینده با مشکلات زیادی مواجه خواهند بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.