کد خبر : 134247
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 - 9:26
-

شیربیگی:جوانان استعداد و شایستگی بازی در تیم ملی را دارند/سطح فنی تورنمنت روسیه بسیار بالا است

شیربیگی:جوانان استعداد و شایستگی بازی در تیم ملی را دارند/سطح فنی تورنمنت روسیه بسیار بالا است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عضو تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تعدادی بازیکن جوان به تیم اضافه شدند و در این مدت اندک ثابت کردند استعداد و شایستگی بازی در تیم ملی ایران را دارند. سارا شیربیگی، عضو تیم ملی فوتسال بانوان، درباره شروع مجدد اردوهای تیم ملی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عضو تیم ملی فوتسال بانوان گفت: تعدادی بازیکن جوان به تیم اضافه شدند و در این مدت اندک ثابت کردند استعداد و شایستگی بازی در تیم ملی ایران را دارند.

سارا شیربیگی، عضو تیم ملی فوتسال بانوان، درباره شروع مجدد اردوهای تیم ملی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشبختانه شرایط اردوها خوب است. تمرینات خوبی را سپری کردیم. تعدادی بازیکن جوان هم به تیم اضافه شدند و در این مدت اندک ثابت کردند استعداد و شایستگی بازی در تیم ملی را دارند.

وی در ادامه در مورد حضور در تورنمنت چهارجانبه روسیه نیز گفت: این مسابقات با این که به صورت دوستانه برگزار می‌شود ولی از نظر فنی سطح بسیار بالایی دارد. در این دوره سه تیم برتر اروپا نیز حضور دارند که قطعا در کیفیت بازی‌ها تاثیر گذار خواهد بود.

شیربیگی افزود: در مرحله نخست مسابقات با روسیه، پرتغال و اسپانیا همگروه هستیم که خوشبختانه نسبت به روسیه و اسپانیا شناخت کافی داریم و امیدوارم بتوانیم بازی‌‌های خوبی را نیز به نمایش بگذاریم.

وی در پایان در مورد هدف از حضور در این رقابت‌ها اظهار کرد: سال آینده مسابقات مهمی را پیش رو داریم. اما متاسفانه طبق روال همیشه پس از مسابقات قهرمانی آسیا تیم به مدت ۱۰ ماه رها شد که باعث تضعیف تیم شد. هدف ما صرفا کسب و حفظ آمادگی در طول این یک‌سال برای حضور در مسابقات پیش‌رو است. امیدوارم بتوانیم نتیجه مطلوبی را کسب کنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.