کد خبر : 134373
تاریخ انتشار : شنبه 7 اردیبهشت 1398 - 9:29
-

شکست بارسا ارزش بازی با دست شکسته را داشت/ طیبی نیستم، نماینده ایرانم/ روی دستم پایین آمدم، ضعف کردم

شکست بارسا ارزش بازی با دست شکسته را داشت/ طیبی نیستم، نماینده ایرانم/ روی دستم پایین آمدم، ضعف کردم

حسین طیبی ستاره ایرانی غیرت آلماتی قزاقستان در پیروزی نماینده قزاقستان برابر بارسلونا اسپانیا در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: اول باید خدا را شکر کنم که اگرچه آن اتفاق بد در تمرینات رخ داد و روی دستم شکست اما توانستم خودم را به حساس‌ترین و مهم ترین عرصه‌ای که یک فوتسالیست می‌تواند

حسین طیبی ستاره ایرانی غیرت آلماتی قزاقستان در پیروزی نماینده قزاقستان برابر بارسلونا اسپانیا در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: اول باید خدا را شکر کنم که اگرچه آن اتفاق بد در تمرینات رخ داد و روی دستم شکست اما توانستم خودم را به حساس‌ترین و مهم ترین عرصه‌ای که یک فوتسالیست می‌تواند در دوران باشگاهی‌اش تجربه کند برسانم و یکی از شب‌های بیادماندنی دوران فوتسالم را ثبت کنم.
وی با تشکر از کاکا بابت اعتمادی که به او دارد، ادامه داد: به واقع اصلا فکر نمی‌کردم مربی با دست شکسته‌ام حتی اجازه همراهی تیم را به من بدهد اما ایشان نه تنها این کار را کرد که مرا جلوی بارسا به زمین فرستاد و خوشحالم با وجود مصدومیت روسفید شدم.
لژیونر ایرانی غیرت در مورد گل اولش که گره بازی غیرت را باز کرد، تاکید کرد: این گل‌ها شگرد من است و چندین بار اینطور گلزنی کرده‌ام اما من دیشب حسین طیبی نبودم بلکه نماینده کشورم بودم که سعی کردم توانایی ایرانی‌ها را به دنیا نشان دهم و خدا کمک کرد که شرمنده نشوم و دل مردم کشورم شاد شود.
وی از حس و حال ورزشگاه پس از گلش نیز چنین گفت: چون هواداران غیرت می‌دانستند با چه شرایطی برای تیم بازی می‌کنم بعد گل ورزشگاه حالت حماسی عجیبی به خود گرفت و فکر می‌کنم روحیه جنگندگی تیم ما با فشار تماشاگران دوچندان شد.
طیبی دلیل نقش زمین شدن پس از پاس گلی که داد را فرود روی دستش عنوان کرد و گفت: روی گل سوم به محضی که برای گرفتن توپ حریف پا انداختم و توپ را گرفتم تعادلم به هم خورد که با وجود اینکه دستم را از زیرم کشیدم اما باز هم به زمین خورد که از شدت درد ضعف کردم.
وی که در این بازی بارها به دلیل برخورد بازیکنان با دستش به زمین خورد، افزود: بعد بازی با اتمام اثر اسپری‌های بی‌حسی دردم دوباره شروع شد که دو تا آمپول زده‌ام تا انشاءالله بعد از بازی با اسپورتینگ بلافاصله دستم را گچ بگیرم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.