کد خبر : 134374
تاریخ انتشار : شنبه 7 اردیبهشت 1398 - 12:30
-

قهرمانی ملی پوشان در تورنمنت دورهمی دو روزه!

قهرمانی ملی پوشان در تورنمنت دورهمی دو روزه!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بیستمین دوره رقابت‌های فوتسال ورزش‌های بین دانشگاهی جهان که در شهر بلژیک برگزار شد تیم فوتسال بانوان که با عنوان منتخب دانشجویان ایران در مرحله پایانی مقابل تیم دانشگاه ملی کاتالان اسپانیا قرار گرفتند و با پیروزی مقابل این تیم قهرمان مسابقات دست یافتند. در بیستمین دوره رقابتهای فوتسال ورزشهای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بیستمین دوره رقابت‌های فوتسال ورزش‌های بین دانشگاهی جهان که در شهر بلژیک برگزار شد تیم فوتسال بانوان که با عنوان منتخب دانشجویان ایران در مرحله پایانی مقابل تیم دانشگاه ملی کاتالان اسپانیا قرار گرفتند و با پیروزی مقابل این تیم قهرمان مسابقات دست یافتند.

در بیستمین دوره رقابتهای فوتسال ورزشهای بین دانشگاهی ۲۰۱۹ که با حضور شش دانشگاه جهان در کشور بلژیک و به میزبانی برگزار شد تیم ملی بانوان ایران با غلبه بر تیم های دانشگاه ادینبورگ اسکاتلند، دانشگاه آنتورپ بلژیک و فرانسه راهی فینال این مسابقات شدند.

در مرحله پایانی تیم ملی فوتسال بانوان دانشجو مقابل تیم دانشگاه کاتالان اسپانیا قرار گرفتند که در وقت قانونی این بازی به تساوی یک بر یک رسید و در نهایت تیم ملی بانوان دانشجویان ایران در ضربات پنالتی توانستند این تیم را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهند.
هدایت تیم ملی بانوان دانشجویان ایران را شهناز یاری به عنوان سرمربی و فاطمه غلامپور به عنوان مربی بر عهده داشتند. شیربیگی، اعتدادی، توسلی، غلامی و صدقیانی از بازیکنان با سابقه ملی بودند که در ترکیب نماینده ایران حضور داشتند.

این مسابقات به صورت فشرده و در عرض ۲ روز برگزار شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.