کد خبر : 134454
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 - 12:40
-

جادوگر فوتسال قم در راه مس سونگون

جادوگر فوتسال قم در راه مس سونگون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ستاره فوتسال قم در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قصد جدایی و رفتن به قهرمان لیگ را دارد. در حالی که ظاهرا ماجرای آماده‌سازی نماینده فوتسال قم برای حضور در دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور چیزی شبیه به سال‌های گذشته است و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ستاره فوتسال قم در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قصد جدایی و رفتن به قهرمان لیگ را دارد.

در حالی که ظاهرا ماجرای آماده‌سازی نماینده فوتسال قم برای حضور در دوره جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور چیزی شبیه به سال‌های گذشته است و قمی‌ها هنوز چشم‌انتظار تصمیم قاطع برای فصل ۱۳۹۸ لیگ برتر هستند، برخی بازیکنان شاخص قمی در حال رفتن از قم به سایر تیم‌های لیگ برتری هستند.

ستاره فصل قبل تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم یعنی علیرضا وفایی که نقش بی‌بدیلی در کسب نتایج و موفقیت‌های این تیم تا نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران داشت، برای مذاکره اولیه و عقد قرارداد احتمالی با مدافع عنوان قهرمانی دو فصل اخیر لیگ برتر یعنی مس سونگون ورزقان راهی تبریز شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.