کد خبر : 134542
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 - 15:42
دسته‌بندی نشده
-

طيبي در گفتگو با Fut5al :

لیگ قهرمانان اروپا از جام‌جهانی فوتسال سخت‌تر بود/ امیدوارم شمس را از انتخابش، پشیمان نکرده باشم!/ دوباره برای سه هفته دستم را گچ گرفتم

لیگ قهرمانان اروپا از جام‌جهانی فوتسال سخت‌تر بود/ امیدوارم شمس را از انتخابش، پشیمان نکرده باشم!/ دوباره برای سه هفته دستم را گچ گرفتم
لژيونر ايراني غيرت آلماتي قزاقستان گفت: به نظر من ليگ قهرمانان اروپا به شدت سخت‌تر و سنگين‌تر از جام‌جهاني فوتسال بود كه توانستم حضور در فينال آن را هم تجربه كنم.

حسین طیبی که از صبح امروز دستش را مجددا در بیمارستان آلماتی گچ گرفته در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: شکر خدا با عکسی که از دستم گرفته شد، استخوان روی دستم با آن فشار بازی‌ها احتیاج به جراحی پیدا نکرد و با نظر دکتر مجددا برای مدت سه هفته گچ گرفته شد تا پس از گرفتن عکس مجدد، مشخص شود که می‌توانم آن را باز کنم یا خیر.

لژیونر ایرانی غیرت که برای اولین بار فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است، گفت: بازی‌های به شدت سنگینی بود که به جرات می‌توان گفت از جام‌جهانی هم برای هر بازیکنی سخت‌تر است و فشار بالایی به تیم و بازیکنان وارد می‌کند. به همین خاطر برای من یک تجربه فوق‌العاده خوب و جدید بود.

وی تصریح کرد: شما در جام‌جهانی با تیم‌ملی یک کشور روبرو هستید که شاید به واسطه محدودیت ملیت، در یک پست قوی و در پستی دیگر قدری ضعف داشته باشد اما در مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا مثلا با تیمی چون بارسا روبرو هستید که خودش منتخبی از بهترین‌های تیم‌ملی برزیل و اسپانیا است یا با اسپورتینگی که گلچینی از تیم‌ملی پرتغال، ایتالیا و برزیل است بازی می‌کنید و این بدین معناست که حریف بهترین‌های جهان را جمع کرده و مقابل شما به زمین فرستاده است.

طیبی افزود: اگرچه همه دیدند مصدوم بودند اما آرزو داشتم فینال را بازی کنم. این بازی خاص بود چون کل دنیا این بازی را دید. اگر در فینال اسم حسین طیبی بود کنارش نام ایران بود و به همین خاطر خوشحالم که نماینده‌ای از کشورم در این سطح از فوتسال جهان بودم.

طیبی حسین

وی به برخورد بازیکنان حریف در جریان بازی به دستش اشاره کرد و گفت: نمی‌دانم اسمش را چه باید بگذارم اما بازی اینقدر فشارش بالا و پربرخورد بود که شاید ضرباتی هم که به دستم وارد می‌شد طبیعی بود اما همه بازیکنان اسپورتینگ می‌دانستند دستم شکسته و فکر می‌کنم برخوردها با من زیادتر بود.

لژیونر ایرانی غیرت، اشک‌هایش پس از نایب قهرمانی غیرت را چنین توصیف کرد: واقعا اذیت شدم چون درد زیادی را در این مدت تحمل کرده بودم و اگر چه خود بازی در فینال ارزش بالایی داشت اما دوست داشتم اولین حضورم در فینال با اولین قهرمانی‌ام در لیگ قهرمانان توام شود. تماشاگران ما سنگ تمام گذاشتند و اینکه نتوانستم با شرایطی که داشتم بیشتر از این کمک کنم ناراحت بودم. ما ۱۰ دقیقه آخر بازی خیلی تلاش کردیم اما نشد که نشد.

طیبی از حضور حسین شمس در ورزشگاه آلماتی به عنوان عامل انگیزشی خود یاد کرد و گفت: می‌دانید که اولین بار حسین شمس مرا به فوتسال آورد و اولین بار ایشان بود که مرا به تیم‌ملی ایران دعوت کرد. از حضور حسین آقا در ورزشگاه انگیزه گرفتم و سعی کردم طوری بازی کنم که از انتخابی که آن سال‌ها کرد امروز پشیمان نشده باشد (با خنده).

وی تاکید کرد: همیشه گفته‌ام مدیون حسین شمس هستم چون ورودم به فوتسالم را مدیون توجه او می‌دانم. اهل ریا نیستم و قبل بازی نیمه‌نهایی و فینال هم از ایشان رخصت گرفتم و به خاطر زحمت‌هایی که برایم کشید ممنونم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عاشق فوتسال دوشنبه , ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲

درود برتو مرد قدر شناس و نمک شناس….ای کاش همه فوتسالی ها قدر نعمتی مثل استاد شمس و امثا ایشون رو بدونن