کد خبر : 134551
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 - 10:57
-

صانعی: همیشه از تیم ملی امید انتقادات زیادی می‌شود/ نکات تاکتیکی مهم را به شاندیزی گوشزد کردم!

صانعی: همیشه از تیم ملی امید انتقادات زیادی می‌شود/ نکات تاکتیکی مهم را به شاندیزی گوشزد کردم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی در مورد وضعیت این روزهای تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت: تیم ملی زیر ۲۰ سال بازی‌های سختی در آسیا پیش روی دارد و همانطور که اطلاع دارید مسابقات قهرمانی آسیا قرار است از ۱۲ خرداد تا ۲۲ در تبریز برگزار شود. وی در ادامه گفت:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی در مورد وضعیت این روزهای تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت: تیم ملی زیر ۲۰ سال بازی‌های سختی در آسیا پیش روی دارد و همانطور که اطلاع دارید مسابقات قهرمانی آسیا قرار است از ۱۲ خرداد تا ۲۲ در تبریز برگزار شود.

وی در ادامه گفت: همیشه در مورد رده‌های تیم امید انتقادهای زیادی می‌شود و من فکر می‌کنم بعضی از این انتقادها درست و بخشی نادرست است در حال حاضر کشورهای آسیایی ژاپن، تایلند و جدیدأ هم اندونزی، ویتنام، چین و در غرب آسیا هم عراق و افغانستان روی فوتسال پایه‌های خود به شدت کار و سرمایه گزاری می‌کنند فدراسیون فوتبال باید هر چه زودتر روی فوتسال پایه تمرکزش را بیشتر کند.

سرمربی سابق تیم ملی زیر ۲۰ سال گفت: در حال حاضر از شرق آسیا ژاپن ،تایلند، اندونزی، ویتنام و از غرب آسیا عراق و افغانستان و.. مدعی قهرمانی در آسیا هستند و مطمعن باشید تیم ملی زیر ۲۰ کار سختی در مقابل حریفان خود در تبریز دارد و به نظر من فدراسیون باید بیشتر از هر چیزی روی این تیم تمرکز و بازی‌های تدارکاتی بیشتری برای آن در نظر بگیرند که کادر فنی بتواند بهتر نقاط ضعف و مثبت این تیم ارزیابی کنند.

صانعی افزود: به دلیل کمبود بازی‌های تدارکاتی همگان شاهد حذف تیم ملی در المپیک بودیم به این دلیل که ما بازی‌های تدارکاتی مناسبی نداشتیم فدراسیون فوتبال کمیته فوتسال باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که تیم‌های ملی بتوانند با تیم‌های مطرح دنیا بازی کنند و این بازی‌ها خیلی می‌تواند به تیم‌های ملی به خصوص رده پایه کمک کند.

وی همچنین در پاسخ به سؤالی که آیا نتایج تیم ملی زیر ۲۰ سال در این دو تورنمنت اخیر رضایت بخش بوده است، گفت: در این مورد باید کمیته فنی نظر بدهد اما من بعد از بازی با روسیه با شاندیزی سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال صحبت‌هایی داشتم و نکاتی که از لحاظ تاکتیکی مهم بود را به وی گوشزد کردم در کل نتایج به دست آمده در این دو تورنمنت در حیطه اختیارات من نیست و ما در فوتسال کمیته‌ای به نام کمیته فنی داریم که آنها باید نکات ضعف و قوت تیم‌های ملی را به کادر فنی گوشزد کنند.

منبع: فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.