کد خبر : 134555
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 - 11:02
-

کلاتی: مسئولان وعده داده‌اند، اما پولی نگرفته‌ایم

کلاتی: مسئولان وعده داده‌اند، اما پولی نگرفته‌ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رویا کلاتی اظهارکرد: مطالبات ما به صورت کامل پرداخت نشده و چند درصد از قرارداد من و سایر بازیکنان باقی مانده است. قرار شده شورای شهر کمک کند تا بتوانند مبلغ باقی‌مانده از قرارداد را پرداخت کنند اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است. وی با بیان اینکه این موضوع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رویا کلاتی اظهارکرد: مطالبات ما به صورت کامل پرداخت نشده و چند درصد از قرارداد من و سایر بازیکنان باقی مانده است. قرار شده شورای شهر کمک کند تا بتوانند مبلغ باقی‌مانده از قرارداد را پرداخت کنند اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است.
وی با بیان اینکه این موضوع متعلق به مدت‌ها قبل بوده، اضافه کرد: در حال حاضر با وجود اینکه ماه‌ها از لیگ می‌گذرد هنوز هیچ اتفاق خاصی نیفتاده است.
کلاتی عنوان کرد: متاسفانه لیگ برتر بانوان این مشکل را دارد که تا نزدیک مسابقات مشخص نمی‌شود که کدام شهر تیم‌داری می‌کند. ممکن است تیمی که یک سال قهرمان می‌شود سال بعد اصلاً تیم‌داری نکند. بنابراین هنگامی که به لیگ نزدیک می‌شویم مشخص می‌شود که هر بازیکنی با لباس چه تیمی به میدان می‌رود.
بازیکن تیم فوتسال هیات فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: سعی می‌کنم در تیمی حضور داشته باشم که بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش دارد تا بتوانم از آن‌ها چیزهای بیشتری یاد بگیرم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.