کد خبر : 134705
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اردیبهشت 1398 - 10:32
-

صوفی زاده : جای چند بازیکن در تیم ملی بانوان خالی است/دنیا بر روی فوتسال بانوان ایران حساب باز کرده است

صوفی زاده : جای چند بازیکن در تیم ملی بانوان خالی است/دنیا بر روی فوتسال بانوان ایران حساب باز کرده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نایب رئیس بانوان فدراسیون و رئیس کمیته امور بانوان معتقد است تیم ملی فوتسال بانوان ایران پتانسیل این را دارد که در جمع بهترین تیم های دنیا قرار بگیرد. لیلا صوفی زاده پیش از اعزام ملی پوشان فوتسال بانوان به تورنمنت چهارجانبه روسیه در بین آنها حاضر شد و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نایب رئیس بانوان فدراسیون و رئیس کمیته امور بانوان معتقد است تیم ملی فوتسال بانوان ایران پتانسیل این را دارد که در جمع بهترین تیم های دنیا قرار بگیرد.

لیلا صوفی زاده پیش از اعزام ملی پوشان فوتسال بانوان به تورنمنت چهارجانبه روسیه در بین آنها حاضر شد و عنوان کرد: خدا را شکر می کنم که با حمایت فدراسیون فوتبال یکبار دیگر فرصتی برای حضور تیم ملی فوتسال بانوان در یکی از معتبرترین تورنمنت های بین المللی فوتسال و رقابت با تیم های مطرح اروپایی بوجود آمد.

وی در ادامه افزود: این تیم شایسته بهترین هاست قطعا وجه تمایز تیم ملی فوتسال بانوان ایران با دیگر تیم های آسیایی، کسب دو بار عنوان قهرمانی آسیا و در کنار آن کسب مهم‌ترین عناوین برترین ها در آسیا در کارنامه اش است که حاصل حمایت چندین ساله فدراسیون و همت بازیکنان و کادر فنی است که اکثریت آنها در این تورنمنت حاضر هستند و چند نفر هم که زحمات شان و منحصر به فرد بودنشان بر کسی پوشیده نیست جایشان خالی است که بنا به تشخیص کادر فنی در آینده به این تیم ملحق خواهند شد.

وی در ادامه خطاب به ملی پوشان اظهار داشت: مهم‌ترین اصلی که باید به آن توجه داشته باشید حفظ شان و منزلت فردی و تیمی به عنوان سفیران کشور است به گونه ای که در این تورنمنت به خاطر رویارویی یک تیم صاحب نام مسلمان از آسیا با تیم های بزرگ اسپانیا، پرتغال و روسیه بیش از پیش مورد توجه همگان هستید و آنچه مسلم است دنیا بر روی فوتسال بانوان ایران حساب باز کرده است و امروز یکی از مدعیان حرفه ای هر میدانی هستید که در آن وارد می شوید.

نایب رییس بانوان فدراسیون خطاب به بازیکنان جوان تیم‌ خاطرنشان کرد: با توکل به خداوند و فرصتی که از سوی کادر فنی به شما داده شده تلاش کنید که از تجربیات پیشکسوتان این تیم بهترین بهره برداری را داشته باشید و از بازیکنان باتجربه خواست که دست آنها را بفشارند و آنها نیز تجربیات خودشان را در این تورنمنت به جوان تر ها منتقل کنند تا هر کدام بتوانند اولین ارزیابی را از خودشان به عنوان مربیان آینده این کشور داشته باشند.

صوفی زاده همچنین اظهار امیدواری کرد که این تیم با پتانسیلی که دارد و با به اجرا گذاشتن نکات فنی مورد نظر کادر فنی، به اهداف عالی خود که قرار گرفتن در جمع برترین تیم های دنیاست دست یابد.

همچنین نسیمه غلامی کاپیتان این تیم ضمن تشکر از حمایت فدراسیون که فرصت حضور در جمع برترین ها را برای آنها فراهم ساخته است و برنامه ای دو ساله را برای کسب سومین قهرمانی آسیا و اقتداری دیگر را پیش بینی کرده است؛ تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.