کد خبر : 134769
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 - 13:56
-

حجازی :همه شرایط برای یک اردوی خوب در روسیه مهیاست

حجازی :همه شرایط برای یک اردوی خوب در روسیه مهیاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان ایران می‌گوید بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در تورنمنت بین‌المللی روسیه بسیار به روند آماده‌سازی و کسب تجربه برای دختران فوتسالیست کمک می‌کند. بازی های تیم ملی فوتسال دختران ایران که به منظور شرکت در یک تورنمنت بین المللی چهارجانبه فوتسال راهی روسیه شده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان ایران می‌گوید بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در تورنمنت بین‌المللی روسیه بسیار به روند آماده‌سازی و کسب تجربه برای دختران فوتسالیست کمک می‌کند.

بازی های تیم ملی فوتسال دختران ایران که به منظور شرکت در یک تورنمنت بین المللی چهارجانبه فوتسال راهی روسیه شده است از امروز آغاز می شود.

آتوسا حجازی در خصوص این دوره از مسابقات گفت: تمام بچه ها از لحاظ بدنی و روحی شرایط بسیار خوبی دارند و امروز ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم ملی پرتغال می رویم که تیم دوم اروپاست، پس فردا با روسیه میزبان که تیم سوم اروپاست و ۱۹ اردیبهشت به مصاف اسپانیا قهرمان اروپا خواهیم رفت.

سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان ایران ادامه داد: بلافاصله بعد از پایان مسابقات روز ۲۰ اردیبهشت به ایران بر می گردیم. همه شرایط برای یک اردوی خوب اینجا با همکاری سفارت ایران مهیاست و هرچقدر این مسابقات تدارکاتی بیشتر باشد به تجربه اندوزی و آمادگی بیشتر تیم ایران کمک می کند. اولین بازی رسمی ما مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۰ خواهد بود که پله پله برای آن آماده می شویم.

حجازی گفت: اگر تیم های حریفمان قهرمان اروپا هستند بچه های ما هم قهرمان آسیا هستند و چیزی کم ندارند. هرچند مسابقات تدارکاتی است بسیار امیدوار هستیم نتایج خوبی در این سه بازی کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.