کد خبر : 134797
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 - 16:40
دسته‌بندی نشده
-

اختصاصی fut5al

دلیل ورود آقای گل به اینستاگرام چیست/ قرارداد تجاری، شمسایی را سلبریتی کرد!

دلیل ورود آقای گل به اینستاگرام چیست/ قرارداد تجاری، شمسایی را سلبریتی کرد!
وحید شمسایی به تازگی وارد اینستاگرام شده و هر روز در کنسرت خواننده‌های مختلف شرکت می‌کند و دست به کارهایی می‌زند که کمتر از او دیده بودیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی از جمله ورزشکارانی است که همیشه از فضای مجازی فراری بوده و هیچ‌گاه صفحاتی در فیس‌بوک، اینستاگرام و تلگرام نداشته است.

اما او به تازگی وارد اینستاگرام شده و می‌خواهد چهره فعالی در این زمینه باشد. شمسایی هر روز در کنسرت خواننده‌های مختلف شرکت می‌کند و دست به کارهایی می‌زند که کمتر از او دیده بودیم. آقای گل این روزها در مسیر تبدیل شدن به یک سلبریتی گام برمی‌دارد.

وحید شمساییاما جالب است بدانید او تمام این کارها را علی‌رغم میل باطنی انجام می‌دهد. شمسایی همچنان از یک موبایل ساده استفاده می‌کند و صفحه اینستاگرامش را یکی از دوستان نزدیکش اداره می‌کند.

براساس شنیده‌ها شمسایی زمانی مجاب به حضور در فضای مجازی شد که براساس توافق با یکی از شرکت های تجاری، باید یک صفجه در اینستاگرام داشته باشد. این شرکت، اسپانسر وحید شمسایی است و او باید محصولات آن‌ها را تبلیغ کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴

این کارها وأین لباس پوشیدن ها و ترویج غرب زدگى هیچ توجیهى ندارد آدم نباید براى پول دست به هرکارى بزند وخودش را بازیچه دیگران کند آن هم براى شمسایى که خیلى ادعا ها دارد!!!!

نام دوشنبه , ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵

اون وقت این آدم میاد میگه من عشق میز و مقام نیستم ببین برای پول و شهرت داره چکار میکنه!!!