کد خبر : 134804
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 - 18:27
-

نجاریان: سرمربی شهروند تا پایان اردیبهشت مشخص می‌شود/ به دنبال بستن تیمی خوب برای این فصل هستیم/ مخالف تعطیلی طولانی لیگ برای تیم‌ملی هستم

نجاریان: سرمربی شهروند تا پایان اردیبهشت مشخص می‌شود/ به دنبال بستن تیمی خوب برای این فصل هستیم/ مخالف تعطیلی طولانی لیگ برای تیم‌ملی هستم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در مورد وضعیت این تیم گفت: منتظریم جلسه ها هیات رئیسه سازمان لیگ برگزار شود و زمان دقیق برگزاری بازی ها را اعلام کنیم. تا آن زمان تمرینات خود را شروع می کنیم و تیم خوبی خواهیم ساخت. نجاریان با ابراز رضایت از شرایط

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری در مورد وضعیت این تیم گفت: منتظریم جلسه ها هیات رئیسه سازمان لیگ برگزار شود و زمان دقیق برگزاری بازی ها را اعلام کنیم. تا آن زمان تمرینات خود را شروع می کنیم و تیم خوبی خواهیم ساخت.

نجاریان با ابراز رضایت از شرایط فصل گذشته تیم گفت: ما مقابل تیم های قدرتمندی مثل گیتی پسند و مس نتیجه خوبی گرفتیم ضمن اینکه تا هفته های پایانی در جایگاه خوبی بودیم اما در هفته ای پایانی در چند بازی بد کار کردیم و وضعیت ما تا حدودی بد شد.به دنبال این هستیم تا برای فصل جدید تیم خوبی ببندیم و نقاط ضعف خود را بر طرف کنیم.

نجاریان افزود: در این سالها خسته شده ام و سختی هایی هم در این مسیر بوده است.به خاطر فوتسال برخی پست ها را از دست داده ام اما این تیمی است که مسئولیت آن بر عهده من افتاده و باید این مسیر را ادامه بدهم.

مدیرعامل شهروند ساری از انتخاب سرمربی این تیم تا پایان اردیبهشت خبر داد و تاکید کرد: به زودی فعالیت شهروند ساری برای فصل جدید آغاز می شود اما پس از مشخص شدن زمان قرعه کشی و استارت لیگ با جدیت کارها را جلو می بریم.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در مورد اینکه ایا امسال شاهد پلی آف خواهیم بود یا نه اذعان داشت: در کمیته فنی برخی ها مخالف پلی آف هستند و می گویند که چون سال شلوغی داریم امسال پلی آف نباشد اما همه دیدند که لیگ سال ۹۷ با پلی آف جذابتر بود و چه در بالا و چه پایین جدول شاهد حساسیت و سلامت بازیها بودیم.ما هر زمان که نتیجه گرفتیم به خاطر لیگ خوبی که داشتیم بوده است.من مخالف تعطیلی دوماهه لیگ هستم و می توانیم تا نزدیکی بازیهای ملی لیگ داشته باشیم. با توجه به مشکلات مالی و لغو اردوها،لیگ باکیفیت می تواند بازیکنان را آماده نگه دارد.در جام جهانی هم ثمره لیگ خوب ما سومی جهان بود.

نجاریان افزود: برگزاری پلی آف برای باشگاه ها و مدیران هزینه دارد اما نفعش برای تیم ملی است و به نظرم باید پلی آف بددش.البته قرار است مدیران باشگاه ها نظر خود را بگویند و در نهایت تصمیم قطعی را بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۵:۱۹

واقعا پلی اف کیفیتش خیلی بالاتر از لیگ بود خیلی خوبه اونهایی میگن پلی اف نباشه رو همه میدونن کین لیگ های معتبر همه پلی اف دارن ما که سوم جهانیم باید خیلی وقت پیش شروع میکردیم