کد خبر : 134818
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 11:46
-

اعتراض شمس به تغییرات تیم ملی فوتسال ناشنوایان/ آقایان به دنبال تسویه حساب شخصی هستند

اعتراض شمس به تغییرات تیم ملی فوتسال ناشنوایان/ آقایان به دنبال تسویه حساب شخصی هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس درباره برکناری‌اش از فوتسال ناشنوایان گفت: ۱۰ سال به عنوان مدیرفنی با افتخار و داوطلبانه بدون اینکه یک ریال هم دریافت کنم و قراردادی داشته باشم، با این عزیزان همکاری داشتم که به آن به عنوان ذخیره آخرت نگاه می‌کنم. وی ادامه داد: متاسفانه دوستان با برکناری‌ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حسین شمس درباره برکناری‌اش از فوتسال ناشنوایان گفت: ۱۰ سال به عنوان مدیرفنی با افتخار و داوطلبانه بدون اینکه یک ریال هم دریافت کنم و قراردادی داشته باشم، با این عزیزان همکاری داشتم که به آن به عنوان ذخیره آخرت نگاه می‌کنم.

وی ادامه داد: متاسفانه دوستان با برکناری‌ها و تغییرات در انجمن فوتسال به دنبال تسویه حساب شخصی هستند. حسین مولا رئیس انجمن فوتسال ناشنوایان و رئیس هیات ناشنوایان کرمان است، اما چون در انتخابات به فرد دیگری به غیر از رئیس فعلی رای داد به محض حضور در فدراسیون برکنارش کرد. در حالی‌که فوتسال ۱۰ سال مستقل بود، اما به محض تغییرات در فدراسیون، زیر مجموعه فوتبال شد تا مولا را کنار بگذارند.

مدیر فنی پیشین تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: رئیس جدید هم یوسفی را که سال‌ها سرمربی تیم ملی بود و تیمش ۲ بار قهرمان جهان و ۵ بار قهرمان آسیا شده بود که حتی یک شکست هم نداشت برکنار کرد و رعدی را آورد.

شمس تصریح کرد: این اتفاقات و تصمیمات زیبنده نیست و تسویه حساب شخصی است. در صورتی‌که مولا پدر ناشنوایان، ورزشکاران قطع نخاع کرمانی و مستضعفین است، اما برخورد بدی با او صورت گرفت. مسئولان وزرات ورزش باید ورود کنند؛ به داورزنی هم گفتم تسویه حساب شخصی است، اما متاسفانه کسی توجه نمی‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس چهارشنبه , ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹

حسین شمس !! ببین چکار کردى هر جا میرى اخراج میشى؟!!