کد خبر : 134909
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 16:24
-

سالن استاندارد برای میزبانی رشته فوتسال نداریم/منتظر تصویب مراجع ذیصلاح هستیم

سالن استاندارد برای میزبانی رشته فوتسال نداریم/منتظر تصویب مراجع ذیصلاح هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،رضا خانی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین در خصوص آخرین وضعیت خرید امتیاز تیم فوتسال مقاومت قرچک اظهار داشت: مجموعه شهرداری ورامین مخالف رشد هیچ ورزشی نبوده و اساس شکل‌گیری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری حمایت از ورزش و استعدادهای بی‌شمار آن در سطح منطقه در کنار افزایش سرانه‌

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،رضا خانی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین در خصوص آخرین وضعیت خرید امتیاز تیم فوتسال مقاومت قرچک اظهار داشت: مجموعه شهرداری ورامین مخالف رشد هیچ ورزشی نبوده و اساس شکل‌گیری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری حمایت از ورزش و استعدادهای بی‌شمار آن در سطح منطقه در کنار افزایش سرانه‌ ورزشی است که فوتسال نیز از این قاعده مستثنا نیست.

وی افزود: در خصوص خرید امتیاز تیم مقاومت قرچک، نظر شورای اسلامی شهر حمایت از این ورزش در کنار سایر ورزش‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین است و در این خصوص تابع قوانین و مصوبات شورا و ابلاغ کمیته انطباق فرمانداری ورامین هستیم و ما در این زمینه تصمیم گیر نیستیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین در خصوص ناراحتی هواداران قرچکی طی روزهای اخیر بیان داشت: خودم یک ورزشکار هستم و کاملاً دغدغه این عزیزان را درک می‌کنم؛ تیم مقاومت قرچک را متعلق به هواداران پرشور قرچکی می‌دانم، هوادارانی که همچون هواداران والیبال سال‌ها پای تیم خود ایستادند تا این تیم به لیگ برتر برسد و شاهد رقابت آن با تیم‌های مطرح کشوری باشند، ما در تلاشیم بهترین تصمیم برای کمک به فوتسال اتخاذ شود.

خانی در پاسخ به این سؤال که آیا زیرساخت‌های ورامین برای حضور فوتسال در لیگ برتر در این شهر مهیا است، افزود: سالن ورزشی مختص فوتسال در ورامین وجود ندارد و سالن شهید گل عباسی که خانه والیبال و مختص والیبال است، این سالن اصلاً مناسب ورزش فوتسال نیست، تنها سالن پیشنهادی سالن تختی ورامین است که بعید می‌دانم استانداردهای لیگ برتر فوتسال را داشته باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین در ادامه گفت: باید ناظران سازمان لیگ در خصوص سالن تختی اظهارنظر کنند، اما چیزی که قطع به‌یقین مشخص است این است که سالن شهید گل عباسی نمی‌تواند در صورت قطعی شدن تیم داری، میزبان این تیم باشد.

خانی تأکید کرد: در ورزش خط و خطوط جغرافیایی را ملاک نمی‌دانیم همان‌طور که هوادارانمان این خط و خطوط را ملاک ندانسته و همواره در رویدادهای مهم ورزشی در کنار خانواده ورزش اعم از والیبال، فوتسال، فوتبال و … بودند.

وی در سخنانی یادآور شد: ورزش دشت ورامین را از قرچک تا پیشوا می‌دانیم و بسیار خرسندیم که این تیم در منطقه ماندگار شود، چراکه فوتسال ورزشی ریشه‌ای در سطح دشت بزرگ ورامین داشته و هواداران بی‌شماری نیز دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین در پایان خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین زمینه ماندن یا نماندن تیم مقاومت تصمیم گیر نیست و ما تنها اجراکننده مصوبات شورای اسلامی شهر و نظر و ابلاغ کمیته انطباق فرمانداری ورامین هستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.