کد خبر : 134809
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اردیبهشت 1398 - 11:34
-

پرهیزکار: تعطیلی اردوی تیم ملی به دلیل بی‌پولی شیطنت بود/ باید ملی پوشان در تیم های مختلف تقسیم شوند

پرهیزکار: تعطیلی اردوی تیم ملی به دلیل بی‌پولی شیطنت بود/ باید ملی پوشان در تیم های مختلف تقسیم شوند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رئیس کمیته فوتسال با اشاره به حواشی درباره تیم ملی فوتسال و اینکه گفته شد اردوی این تیم به دلیل بی پولی لغو شد، گفت: برگزاری ۳ روز اردو هزینه ای برای فدراسیون نداشت که به دلیل بی پولی لغو شود. البته هتل برای تیم ملی فوتسال در نظر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رئیس کمیته فوتسال با اشاره به حواشی درباره تیم ملی فوتسال و اینکه گفته شد اردوی این تیم به دلیل بی پولی لغو شد، گفت: برگزاری ۳ روز اردو هزینه ای برای فدراسیون نداشت که به دلیل بی پولی لغو شود. البته هتل برای تیم ملی فوتسال در نظر گرفتیم ولی مشکلی داشت. از طرفی زمان هم برای گرفتن دوباره هتل از دست رفته بود و با سرمربی تیم ملی فوتسال صحبت کردیم تا این اردو برگزار نشود. اما اینکه می گویند به دلیل بی پولی فدراسیون، اردوی فوتسال برگزار نشد، باید گفت شیطنت رسانه ها است.
داود پرهیزکار در بخش دیگری با تاکید بر اینکه در روزهای فیفا دی و شهریور ماه، انجام بازی های دوستانه برای فوتسال برنامه ریزی شده است، افزود: درحال مذاکره با چند کشور هستیم تا انجام ۲ دیدار دوستانه برای تیم ملی نهایی شود. همچنین انجام رقابت های چند جانبه و دیدار های دوستانه از فروردین تا شهریور ماه که فیفا دی نداریم، برنامه ریزی شده است.
سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با اشاره به برگزاری دیدار دوستانه مقابل آرژانیتن تصریح کرد: مکاتبات اولیه انجام شده و تقریبا اگر اتفاقی رخ ندهد این دیدار در فروردین سال ۹۹ در ایران برگزار می شود. البته حامیان مالی هم برای این دیدار در نظر گرفتیم تا از نظر هزینه ها مشکلی رخ ندهد و مانند دیدار با برزیل لغو نشود.
پرهیزگار با اشاره به اینکه تا پایان رقابت های جام جهانی فوتسال «سید محمد ناظم الشریعه» به کار خود ادامه می دهد، افزود: امیدوارم پس از مسابقات جهانی نیز با عملکرد خوب تیم ملی همچنان در خدمت این سرمربی باشیم.
وی در خصوص تفاوت کیفی بین تیم های لیگ برتری فوتسال و اینکه همیشه قهرمان یکی از تیم های مس سونگون یا گیتی پسند اصفهان است، گفت: دلیل اینکه این دو تیم رقابت سختی برای کسب عنوان قهرمانی دارند، تقسیم شدن بازیکنان ملی پوش بین آنها است که این موضوع سبب تقویت تیم ملی می شود. اما لیگ کمی آسیب می بیند.
وی ادامه داد: در این باره بهتر است مسئولان لیگ فوتسال نظر بدهند ولی راهکاری که به نظرم می رسد، تقسیم شدن بازیکنان ملی پوش در همه تیم های باشگاهی است تا آنها بتوانند هزینه های خود را در این رقابت ها تامین کنند.
قرار بود اردوی تیم ملی فوتسال در سال ۹۸ و اواخر فروردین ماه برگزار شود اما این اردو لغو شد. این در حالی است که تیم ملی فوتسال خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا و جام جهانی آماده می کند.
مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ به میزبانی ایران آغاز می شود و اواخر بهمن ماه نیز مرحله نهایی مسابقات که انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ محسوب می شود نیز برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.