کد خبر : 135003
تاریخ انتشار : جمعه 20 اردیبهشت 1398 - 12:50
-

رعدی:شاید توانایی ما در آسیا بالا باشد، اما مقابل اروپایی‌ها ضعیف هستیم/تورنمنت روسیه درس‌های خوبی به فوتسال بانوان داد

رعدی:شاید توانایی ما در آسیا بالا باشد، اما مقابل اروپایی‌ها ضعیف هستیم/تورنمنت روسیه درس‌های خوبی به فوتسال بانوان داد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا رعدی مشاور فنی تیم ملی فوتسال بانوان اظهار کرد: تورنمنت روسیه درس‌های خوبی به فوتسال بانوان داد و تجربه بازیکنان ما را بالا برد، زهرا لطف آبادی به عنوان بهترین دروازه بان این تورنمنت معرفی شد و این اتفاق در حالی رقم خورد که لطف آبادی برای اولین بار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا رعدی مشاور فنی تیم ملی فوتسال بانوان اظهار کرد: تورنمنت روسیه درس‌های خوبی به فوتسال بانوان داد و تجربه بازیکنان ما را بالا برد، زهرا لطف آبادی به عنوان بهترین دروازه بان این تورنمنت معرفی شد و این اتفاق در حالی رقم خورد که لطف آبادی برای اولین بار بود که به تیم ملی می‌آمد و در قالب تیم اصلی وارد زمین بازی می‌شد. او در بهترین‌ها بود به خصوص در ۱۰ دقیقه آخر نیمه اول بازی با اسپانیا و نمایش فوق العاده‌ای در ۲ بازی آخرمان مقابل روسیه و اسپانیا داشت به طوری که در اینجا همه از او تعریف و تمجید می‌کردند.

او در ادامه افزود: ۲ عامل در این تورنمنت باعث شد تا نسبت به اروپایی‌ها ضعیف‌تر باشیم، یکی عامل فیزیکی بازیکنان ما بود که خیلی ریز نقش‌تر از دختران اوپایی بودند در حالیکه بازیکنان اروپا از لحاظ فیزیکی شرایط بسیار بهتری نسبت به ملی پوشان ما داشتند. عامل دوم ضعف آمادگی جسمانی بازیکنان ما بود که باعث شده بود توانایی مقابله با تیم‌های اروپایی را در ۲ نیمه مسابقه نداشته باشیم، این مسئله باعث شده بود که اکثریت گل‌هایی که ما در این تورنمنت خوردیم در دقایق پایانی بازی باشد یعنی زمانی که تیم زیر فشار قرار گرفته بود و بازیکنان ما به کلی خسته شده بودند و توانایی چندانی نداشتند.

رعدی تصریح کرد: وقتی بازیکنان تیم ما از لحاظ بدنی کم می‌آوردند ما تعویض هم می‌کردیم، اما در مجموع در قالب یک تیم توانایی ۲۰ دقیقه رویارویی با تیم‌های اروپایی را در هر نیمه نداشتیم، شاید توانایی ما در آسیا مفید باشد، اما در مقابله با تیم‌هایی مانند پرتغال، روسیه و اسپانیا ضعیف هستیم و این به طور کامل از طرز بازی کردنمان مشهود است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴

جناب رعدى شما که مى گفتید دنبال مقام جهانى هستین و إز آسیا رد شدِین؟!! معلوم شد هیچ شناختى إز فوتسال بانوان ندارید و فقط حرف مى زنید!!