کد خبر : 135140
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 - 13:50
-

شمس :اطلاعات فوتسالی انصاری فرد مربوط به ۱۵ سال پیش است/چگونه فردی بازنشسته برای فوتسال تصمیم گیری کند؟

شمس :اطلاعات فوتسالی انصاری فرد مربوط به ۱۵ سال پیش است/چگونه فردی بازنشسته برای فوتسال تصمیم گیری کند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره این که آیا فدراسیون فوتبال از کمیته فوتسال حمایت می‌کند بیان کرد: خیر هیچ حمایتی صورت نمی‌گیرد. تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال کمتر به فوتسال می‌پردازد و بیشتر وقت خود را صرف فوتبال می‌کند. الان محمد رضا ساکت برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال درباره این که آیا فدراسیون فوتبال از کمیته فوتسال حمایت می‌کند بیان کرد: خیر هیچ حمایتی صورت نمی‌گیرد. تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال کمتر به فوتسال می‌پردازد و بیشتر وقت خود را صرف فوتبال می‌کند. الان محمد رضا ساکت برای فوتسال تصمیم گیری می‌کند.

وی ادامه داد: چگونه می‌شود فردی که بازنشسته شده است برای فوتسال تصمیم گیری کند. تقریباً ساکت همه کاره در فدراسیون فوتبال شده است. شما ببینید در این ۲ – ۳ ماه اخیر چند رئیس کمیته فوتسال و رئیس سازمان لیگ تغییر کرده است و نفرات جدید وارد این کمیته شده اند.

سرمربی سابق تیم ملی درباره محمد حسن انصاری فرد که به عنوان رئیس سازمان لیگ فوتسال انتخاب شده است گفت: وی حدود ۱۰ سال در فوتسال نبوده و تا قبل از آن در فوتبال بوده است. انصاری فرد در سال ۲۰۰۳ سرمربی تیم ملی بوده و از آن زمان تاکنون ۱۵ سالی می‌گذرد و اطلاعات او نسبت به فوتسال مربوط به ۱۵ سال پیش است.

وی ادامه داد: وقتی فدراسیون فوتبال از همه جا نا امید می‌شود تازه به سراغ فوتسال می‌آیند. هیچ پیشرفتی در لیگ برتر فوتسال دیده نمی‌شود به جزء ۲ تیم که هر ساله قهرمانی و نایب قهرمانی را بین خودشان تعارف می‌کنند، بقیه تیم‌ها باید برای مقام سومی و چهارمی مبارزه کنند.

سرمربی سابق تیم گیتی پسند در پایان صحبت هایش درباره امتیازات باشگاه‌ها که در حال واگذاری هستند گفت: باید از رده‌های پایین‌تر لیگ تیم بیاورند. آن‌هایی که نمی‌توانند تیم داری کنند باید جای خودشان را به تیم‌های پایین‌تر بدهند و امیدواریم که فدراسیون از این تیم‌ها بیشتر حمایت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰:۱۶

أین حسین شمس باید إعلام کنه با چه کسى مشکل نداره؟!!! فکر کنم چون هیچ کجا راش نمیدن علیه همه مصاحبه میکنه!!!بابا بکى به أین آدم یک تیّم درجه سه بده دیگه مصاحبه نکنه!!!