کد خبر : 135151
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 - 11:11
-

دیدار اعضای تیم ملی زیر ۲۰ سال با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی+گزارش تصویری

دیدار اعضای تیم ملی زیر ۲۰ سال با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی+گزارش تصویری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در دیدار اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران، گفت: باید قدر این موقعیت را که با تلاش شما پرجم جمهوری اسلامی ایران در میادین جهانی به اهتزار در می‌آید، بدانید و با تلاش و کوشش نام فوتبال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در دیدار اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران، گفت: باید قدر این موقعیت را که با تلاش شما پرجم جمهوری اسلامی ایران در میادین جهانی به اهتزار در می‌آید، بدانید و با تلاش و کوشش نام فوتبال ایران را در جهان ارتقاء دهید.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در نشست صمیمی با اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران با اشاره به اهمیت ورزش و جایگاه آن در بین جوانان اظهار داشت: باید قدر این موقعیت را که با تلاش شما پرجم جمهوری اسلامی ایران در میادین جهانی به اهتزار در می‌آید، بدانید و با تلاش و کوشش نام فوتبال ایران را در جهان ارتقاء دهید.

امام جمعه ارومیه افزود: شکرگزاری بر نعمت خدای متعال موجب نزول نصرت الهی بر انسان نازل می‌شود و این امر وسعت روحی و آوازه جهانی همراه با موفقیت روز افزون را نصیب انسان خواهد کرد.

وی ادامه داد: علی رغم تمرین خوب باید به این مسئله باور داشته باشید که کارساز اصلی خدای متعال است و اگر اراده خدا در امری نباشد کاری صورت نمی‌گیرد، لذا در میادین ورزشی همیشه توکل به خدا را سر لوحه کار خود قرار دهید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی افزود: احترام به پدر و مادر و بوسیدن دست آن‌ها از عوامل مؤفقیت انسان است و هر اندازه به پدر و مادر خود احترام گذاشته و آن‌ها را عزیز بداریم خدای متعال به همان اندازه به ما عزت داده و ارزش ما را متعالی می‌کند و لذا رضایت و دعای خیر پدر و مادر قبل از وارد شدن به میادین ورزشی موجب موفقیت خواهد شد.

در پایان این نشست مدیر تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ضمن ارائه گزارشی از موفقیت‌ها و تمرینات این تیم ارائه کرد و در انتها نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و مدیر تیم ملی فوتسال یادبود های ارزنده ای را تقدیم یکدیگر کردند.
IMG19344717

IMG19344655

IMG19344591

IMG19344486

10328_367

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.