کد خبر : 135267
تاریخ انتشار : شنبه 28 اردیبهشت 1398 - 8:49
-

باقری:همچنان اصغری مقدم سرمربی تیم است/به دنبال چند بازیکن شاخص هستیم

باقری:همچنان اصغری مقدم سرمربی تیم است/به دنبال چند بازیکن شاخص هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرعامل باشگاه فوتسال سن ایچ ساوه گفت: بنا بر تصمیم اتخاذ شده، در صورتی که این تیم در رقابت های امسال لیگ برتر بتواند در جمع چهار تیم برتر قرار گیرد، پاداش نقدی ویژه ای به بازیکنان اهدا می شود. «داود باقری» افزود:‌ این پاداش علاوه بر مبلغ قرارداد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرعامل باشگاه فوتسال سن ایچ ساوه گفت: بنا بر تصمیم اتخاذ شده، در صورتی که این تیم در رقابت های امسال لیگ برتر بتواند در جمع چهار تیم برتر قرار گیرد، پاداش نقدی ویژه ای به بازیکنان اهدا می شود.

«داود باقری» افزود:‌ این پاداش علاوه بر مبلغ قرارداد بازیکنان است و به نسبت رتبه ای که تیم (اول تا چهارم) در پایان رقابت ها کسب کند،‌ مبلغ آن هم متفاوت تر خواهد بود.
وی اظهار داشت: نگاه تیم به کسب عنوان قهرمانی است اما با شرایطی که رقابت های لیگ برتر فوتسال دارد و همچنین برخی مشکلات ساختاری،‌ دسترسی به این هدف مهم کمی سخت است اما همه ارکان تیم برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهند کرد.
باقری در خصوص یارگیری های این تیم گفت: در فصل پیش روی رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور همچنان «جواد اصغری مقدم» سرمربی تیم است و تاکنون نیز چند بازیکن مستعد و جوان بومی اهل ساوه نیز جذب شده است.
به گفته وی، استخوان بندی سال گذشته تیم سن ایچ حفظ شده اما مدیریت باشگاه با نظر سرمربی تلاش خواهد کرد که برخی از بازیکنان شاخص و واجد شرایط فعال در رقابت های فوتسال کشور را جذب کند.
باقری ادامه داد: ساوه یکی از قطب های فوتسال کشور است و هدف سن ایچ در رقابت های امسال لیگ برتر کشور دفاع از نام و شایستگی های فوتسال ساوه است.
مدیرعامل باشگاه فوتسال سن ایچ ساوه همچنین از منتفی شدن زمزمه انتقال این تیم به یکی از شهرهای کشور،‌ خبر داد و گفت: سن ایچ همچنان در ساوه ماندگار است.
ساوه در ورزش فوتسال از قطب های مطرح کشور است و باشگاه شن سا پیش تر موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ کشور و آسیا شده است.
این شهرستان سال گذشته ۲ تیم در رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور داشت که تیم شهرداری در نهایت به رده پایین تر سقوط کرد.
۶۵۳۹/۳۰۷۵

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴

ششم یا هفتم