کد خبر : 135269
تاریخ انتشار : شنبه 28 اردیبهشت 1398 - 10:39
-

به‌نوعی مایه طنز و خنده دیگران شده‌ایم!/ سه نفر جداشدند؛ قنبری و نصرالله زاده هم پیشنهاد دارند

به‌نوعی مایه طنز و خنده دیگران شده‌ایم!/ سه نفر جداشدند؛ قنبری و نصرالله زاده هم پیشنهاد دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با بیان اینکه ظاهراً کسی دلش نمی‌خواهد تیم آذرخشی باشد، اظهار کرد: تا آنجا که اطلاع دارم چند پیشنهاد خارج استان برای خرید امتیاز آذرخش نیز به باشگاه رسیده است و با ادامه این وضع شاید امتیاز تیم فروخته شود. موسی زاهدی افزود: با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با بیان اینکه ظاهراً کسی دلش نمی‌خواهد تیم آذرخشی باشد، اظهار کرد: تا آنجا که اطلاع دارم چند پیشنهاد خارج استان برای خرید امتیاز آذرخش نیز به باشگاه رسیده است و با ادامه این وضع شاید امتیاز تیم فروخته شود.

موسی زاهدی افزود: با توجه به برگزاری سازمان لیگ فوتسال جهت برگزاری مسابقات لیگ برتر در فصل آینده تاریخ هفتم تیرماه نیز برای آغاز این مسابقات اعلام‌شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت تیم فوتسال آذرخش جهت حضور در فصل آینده بر روی هوا قرار دارد، اظهار کرد: در جلسه ابتدایی سال گذشته با حضور استاندار هرمزگان و نمایندگان بندرعباس در مجلس قرار بر کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به تیم آذرخش شد که از آن کمک تنها ۴۰۰ میلیون تومان واریز شد.

زاهدی با بیان اینکه هیچ سالی بدهی‌های تیم آذرخش به صفر نرسیده و هر سال بر رقم آن افزوده می‌شود، تصریح کرد: پولی که این سال‌ها به تیم آذرخش واریز شده شاید کفاف یک سوم بدهی سالیانه هم را نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه به استانداری مراجعه می‌کنیم ما را به شهرداری پاس می‌دهند به شهرداری می‌رویم به شورای شهر فرستاده می‌شویم و می‌رویم شورای شهر می‌گویند هیچ مشکلی نیست، اضافه کرد: نمی‌دانم مشکل کار کجاست که هنوز برای گرفتن کمک مالی قول داده شده همچنان باید بدویم.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با بیان اینکه در اسفندماه سال گذشته شهردار بندرعباس اعلام کرد مابقی پول قابل پرداخت نیست، افزود: به نزد رئیس شورای شهر رفتیم که وی گفت ایرادی نیست و به‌زودی مشکل حل می‌شود اما هنوز از حل این مشکل هیچ خبری در دست نیست و آقایان به‌راحتی تنها وعده و عید می‌دهند.

وی ادامه داد: برخی آقایان به دنبال تحت پوشش قرار دادن تیم آذرخش از سوی شهرداری بندرعباس هستند، درحالی‌که تیم شهرداری بندرعباس در حمایت از تیم ساحلی‌اش در جا می‌زند و طبق گفته کادرفنی‌اش با مشکلات عدیده‌ای مواجه است، پس چطور می‌خواهد از پس حمایت تیم آذرخش بربیاید.

زاهدی با اشاره به اینکه مالک و مدیرعامل باشگاه نیز پاسخ شفافی به ما نمی‌دهند و مشخص نیست برنامه آذرخش برای فصل آینده چیست، تصریح کرد: تا آنجا که اطلاع دارم چند پیشنهاد خارج استان برای خرید امتیاز آذرخش نیز به باشگاه رسیده است و با ادامه این وضع شاید امتیاز تیم فروخته شود.

وی با بیان اینکه تاکنون مصطفی طیبی، بهروز جعفری و مرتضی فراهانی از جمع ما جداشده‌اند، خاطرنشان کرد: مهرداد قنبری و امین نصرالله زاده هم با پیشنهاد نماینده شاهین‌شهر مواجه هستند و احتمال جدایی‌شان بالاست و با ادامه این روند دیگر بازیکنی برای مان باقی نمی‌ماند.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس با اشاره به اینکه با بازیکنی نمی‌توانیم مذاکره کنیم زیرا از فصل گذشته ۱۰۰ درصد و از دو فصل گذشته ۳۰ درصد طلب دارند، ابراز کرد: دیگرکسی حرفمان را باور نمی‌کند و به‌نوعی مایه طنز و خنده دیگران شده‌ایم.

وی اضافه کرد: همه حرف می‌زنند اما کاری انجام نمی‌دهند و وقتی یک مسئول پولی برای آذرخش جذب می‌کند مابقی مسئولین می‌خواهند دریافت این پول را به تلاش خودشان مرتبط بدانند!

زاهدی در پایان با بیان اینکه ظاهراً کسی دلش نمی‌خواهد تیم آذرخشی باشد، اظهار کرد: دیگر بازیکنی به صحبت‌هایمان اعتماد نمی‌کند زیرا از بس قول و وعده پرداخت پول داده‌ایم و انجام‌نشده، دیگر حتی حرفمان یک ریالم ارزش ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

abbas شنبه , ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

بفروشید راحت استان ما که مسوئل به خودش ندیده واقعا خنده دار هست زشت بابا بفروش هرسال مینالیم از بی پولی استان ما پول هاش جای دیگه میره …..