کد خبر : 135275
تاریخ انتشار : شنبه 28 اردیبهشت 1398 - 8:46
-

مادر شهید مدافع حرم عامل بقای تیم «مقاومت» در البرز بود

مادر شهید مدافع حرم عامل بقای تیم «مقاومت» در البرز بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز ضمن ابراز خرسندی از ادامه فعالیت این باشگاه در استان البرز گفت: مهم ترین دلیل بقای مقاومت در البرز مادر شهید مدافع حرم مهدی عسگری مدیر اسبق این باشگاه بود که در جلسات اخیر ستادکل نیروهای مسلح به همراه مدیران باشگاه حضور داشت. فرهاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز ضمن ابراز خرسندی از ادامه فعالیت این باشگاه در استان البرز گفت: مهم ترین دلیل بقای مقاومت در البرز مادر شهید مدافع حرم مهدی عسگری مدیر اسبق این باشگاه بود که در جلسات اخیر ستادکل نیروهای مسلح به همراه مدیران باشگاه حضور داشت.

فرهاد کشاورز اظهار کرد: مادر شهید عسگری از حامیان اصلی مقاومت بود چراکه گفت با تماشای این جوانان به یاد فرزند شهیدش می افتد و درخواست کرد که این تیم فعالیت خود را در استان ادامه دهد.

وی بیان کرد: از همه کسانی که از باشگاه حمایت کرده و تمام تلاش خود را برای بقای مقاومت بکار گرفته اند تشکر میکنم وامیدوارم شاهد عملکرد خوب تیم درفصل جدید باشیم.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز با بیان اینکه این تیم در فصل جاری با شرایط خاصی مواجه و نیازمند گذشت زمان است گفت: در حال حاضر با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستیم و فرصت آماده سازی پیش فصل خود را از دست داده ایم این در حالی است که قصد داریم به جوانان البرزی بیش از پیش اعتماد کرده و از آن ها استفاده کنیم.

کشاورز ادامه داد: این شرایط خاص را به فال نیک گرفته ایم و همه روزه با برگزاری تمرینات تست گیری وقتی شور و استعداد جوانان البرزی را می بینم به آینده امیدوار می شوم.

وی در خصوص آینده باشگاه مقاومت گفت: بازیکنانی که از این تیم جدا شدند سابقه حضور در لیگ برتر فوتسال را داشتند اما بازیکنان جدید اغلب از رده های پایه به این تیم می آیند و کسب تجربه آن ها نیازمند گذشت زمان است.

سرمربی تیم فوتسال مقاومت گفت: بدون شک این جوانان با گذشت زمان حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت و این قول را می دهم که نسل جدیدی از بازیکنان خوب را به ورزش ملی تقدیم خواهیم کرد.

کشاورز در پایان خاطرنشان کرد: تمامی عوامل باشگاه مقاومت از هیئت مدیره تا کادر فنی بصورت شبانه روزی در حال تلاش هستیم تا تیمی قدرتمند را روانه لیگ برتر کنیم این در حالی است که بدون شک در ادامه مسیر به حمایت هواداران به مانند سال گذشته نیاز خواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی چهارشنبه , ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۷:۳۱

آقا مادر شهید رو گول زدن .