کد خبر : 135272
تاریخ انتشار : شنبه 28 اردیبهشت 1398 - 7:39
دسته‌بندی نشده
-

مربی دروازه‌بانان آذرخش بندرعباس در کما

مربی دروازه‌بانان آذرخش بندرعباس در کما
مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در بخش سوختگی مجتمع خدمات درمانی پیامبر اعظم(ص) بندرعباس بستری شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرپرست تیم فوتسال آذرخش در مورد سانحه جلال کمالیان مربی دروازه بان تیم فوتسال آذرخش بندر عباس گفت: کمالیان یکی از مربیان خوب و با اخلاق کشور است. وی سالهاست در عرصه مربیگری در تیم آدرخش زحمت بسیاری برای این باشگاه کشیده است.

وی در ادامه‌ گفت: متاسفانه روز گذشته این مربی دچار سانحه آتش‌سوزی شده و به گفته پزشکان ۴۰ درصد سوختگی شدید دارد و در حال حاضر هم حال مساعدی ندارد و در کما و بیهوشی به سر می‌برد.

سرپرست آذرخش بندرعباس گفت: پزشکان بیمارستان اعلام کردند که وی باید به بیمارستان‌های مجهزتر کشور اعزام شوند اما متاسفانه تا به امروز نه احمدی مالک باشگاه و نه دیگر مسئولان استانی به خصوص اداره کل ورزش جوانان حتی حاضر به پاسخگویی تلفن هم نیستند و تا این لحظه حتی یک تماس تلفنی نگرفته اند.

وی در پایان گفت: کمالیان یک انسان بزرگ و یک سرمایه با ارزش برای استان است و من از مسئولین استان درخواست می کنم که حداقل دستورات لازم را جهت اعزام این مربی به بیمارستانهای مجهزتر صادر کنند و همچنین باشگاه آذرخش مطالبات وی را پرداخت کند تا ما بتوانیم حداقل با پول خودش درمان وی را در بیمارستانهای مجهزتری ادامه دهیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد جمعه , ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

بندر