کد خبر : 135356
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 - 12:26
-

تمدید قرارداد ۵ بازیکن با تیم فوتسال محمد سیما

تمدید قرارداد ۵ بازیکن با تیم فوتسال محمد سیما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قرارداد ۵ بازیکن با تیم فوتسال محمد سیما برای حضور در لیگ برتر فوتسال منعقد شد. تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در راه حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران قرار دارد و تاکنون ۲ جلسه تمرین نیز با حضور جمعی از بازیکنان و کادر فنی خود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قرارداد ۵ بازیکن با تیم فوتسال محمد سیما برای حضور در لیگ برتر فوتسال منعقد شد.

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در راه حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران قرار دارد و تاکنون ۲ جلسه تمرین نیز با حضور جمعی از بازیکنان و کادر فنی خود برگزار کرده است.

در بخش نقل و انتقالات نیز قرارداد چند بازیکن این تیم تمدید شده و تعدادی بازیکن جدید نیز به این تیم ملحق خواهند شد. سید مهدی غیاثی سرمربی تیم سوهان محمد سیما نیز اعلام کرده این تیم با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه وارد لیگ می‌شود.

بر این اساس، محمد دهقان، هاشم فرج زاده، ناصر اطمینان، سید حسین رضوی و مهدی فتحی قرارداد خود را با تیم فوتسال محمد سیما برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال منعقد کردند. تمامی این بازیکنان فصل گذشته نیز بازیکن تیم محمد سیما بودند.

رسول قلی زاده مدیر عامل باشگاه محمد سیما اعلام کرده تکلیف بازیکنان جدید تیم محمد سیما طی روزهای آتی مشخص خواهد شد و تیم محمد سیما با حداکثر ظرفیت ممکن روانه لیگ برتر می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.