کد خبر : 135555
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 خرداد 1398 - 14:31
دسته‌بندی نشده
-

هدفمان کسب عنوان قهرمانی است

داورزنی :بازیهای تدارکاتی را بدون تمرکز روی کسب نتیجه برگزار می کنیم

داورزنی :بازیهای تدارکاتی را بدون تمرکز روی کسب نتیجه برگزار می کنیم
مربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران معتقد است که بازی های درون اردویی بدون تمرکز روی کسب نتیجه ، کمک زیادی به کشف نقاط ضعف تیمی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ،مربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران معتقد است که بازی های درون اردویی بدون تمرکز روی کسب نتیجه ، کمک زیادی به کشف نقاط ضعف تیمی خواهد کرد.

رضا داورزنی در ابتدا گفت : در حال حاضر تیم مشغول ادامه تمریناتش براساس برنامه‌ریزی و اهداف از پیش تعیین شده است. بازیکنان از شرایط خوبی برخوردارند ، به غیر از یکی دو تا از بازیکنان که مصدومیت‌های جزیی دارند و به زودی شرایط خوب خود را پیدا خواهند کرد.

وی ادامه داد : چند بازی تدارکاتی برای اردوی هفته جاری و همینطور هفته بعدی درنظر گرفته شده و کارهای اجرا شده در تمرینات را در شرایط مسابقه‌ مرور خواهیم کرد. البته این بازیها را بدون تمرکز روی کسب نتیجه برگزار می کنیم ، چراکه هدفمان فقط بررسی عملکرد فنی تیم است و کمک زیادی به آماده سازی هرچه بیشتر تیم خواهد کرد . امیدواریم طبق انتظاری که همه و همینطور خود ما از این تیم داریم، درنهایت به موفقیت دست پیدا کنیم.

داورزنی افزود : میزبان مسابقات قهرمانی آسیا و مدافع عنوان قهرمانی این رقابتها هستیم و همه تلاشمان برای دستیابی به هدفمان که همان کسب عنوان قهرمانی است را به کار گرفته ایم.

مربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال تاکید کرد : آن چیزی که کادرفنی و در راس آن شاندیزی در مباحث فنی طراحی کرده ایم به خوبی در حال پیشروی است. اردوها را مرحله به مرحله تا این لحظه پشت سر گذاشتیم و در دو اردوی بعدی نیز بیش از پیش روی نقاط ضعف و قوت که در بازیهای تدارکاتی بیشتر با آنها آشنا شدیم ، خواهیم پرداخت.

وی در پایان گفت : امیدوارم با همان سطح آمادگی تیمی که درنظر داریم در مسابقات حاضر شویم و شاهد عملکرد خوب تیم ملی کشورمان در مسابقات باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.