کد خبر : 135581
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398 - 8:55
-

اسماعیلی: هیچ تیمی نمی‌تواند در مقابل ایران بایستد

اسماعیلی: هیچ تیمی نمی‌تواند در مقابل ایران بایستد
بازیکن تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران گفت: خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است و بچه‌ها برای قهرمانی در آسیا تمرین پر فشاری را انجام می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بازیکن تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران گفت: خدا را شکر شرایط تیم بسیار خوب است و بچه‌ها برای قهرمانی در آسیا تمرین پر فشاری را انجام می‌دهند.

بلال اسماعیلی بازیکن تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران درباره شرایط تیم ملی قبل از مسابقات قهرمانی آسیا بیان داشت: خداراشکر بچه‌های تیم ملی تمرینات پر فشاری را انجام می‌دهند و خود را آماده قهرمانی در مسابقات آسیایی می‌کنند. شرایط بچه‌های تیم بسیار عالی است و خیلی خوب در حال تمرین کردن هستند.

بازیکن تیم ملی امید درباره کادر فنی تیم ملی گفت: شاندیزی در کارش عالی است و اگر ما در مسابقات قبلی نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم فقط به خاطرات اشتباهات فردی بوده است. از نظر تکنیک و تاکتیک خوب بودیم و کادرفنی کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

اسماعیلی درباره تیم‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: شرایط همه تیم‌ها خوب است، اما در آسیا ما همیشه حرف اول را می‌زنیم و هیچ تیمی نمی‌تواند در مقابل ایران بایستد.

بازیکن تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در پایان صحبت هایش درباره شرایط خود گفت: دوست دارم در آینده در خارج از کشور فوتسال بازی کنم، البته بازی کردن در ایران برای من بسیار لذت بخش است و اگر شرایطی به وجود بیاید دوست دارم بازی کردن در خارج از ایران را هم تجربه کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.