کد خبر : 135578
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 خرداد 1398 - 8:54
دسته‌بندی نشده
-

نیکنام :بازی کردن در مقابل عراق و ژاپن برای ما بهتر و راحت‌تر است

نیکنام :بازی کردن در مقابل عراق و ژاپن برای ما بهتر و راحت‌تر است
دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران گفت: امیدوارم همه حمایت کنند تا بتوانیم دوباره به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران گفت: امیدوارم همه حمایت کنند تا بتوانیم دوباره به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کنیم.

محمد علی نیکنام دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران درباره شرایط تیم ملی قبل از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا گفت: شرایط خدا را شکر خوب است و ما ۴ مرحله اردوی دیگر داریم و دو جلسه صبح و عصر تمرین می‌کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران افزود: امیدوارم که کل ایران از این تیم حمایت‌های لازم را انجام دهند تا انشاالله یک دست شویم تا دوباره از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران درباره تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات بیان داشت: تیم‌ها همه خوب هستند و همه تلاش می‌کنند و ما از مسابقات چهار جانبه چین تایپه درس‌های زیادی گرفتیم. با دست کم نگرفتن تیم‌ها انشاالله برای قهرمانی پا به میدان می‌گذاریم.

نیکنام درباره اصلی‌ترین رقیب ایران در این مسابقات گفت: فکر می‌کنم اصلی‌ترین رقیب ما در این مسابقات افغانستان است که در گروه ما هم قرار گرفته است. افغانستان تیم ما را می‌شناسد و این کار را برای ما سخت می‌کند.

وی درباره سایر تیم‌ها مثل عراق و ژاپن بیان داشت: فوتسال ایران همیشه صلابت خود را داشته و در مقابل ژاپن و تیم‌های دیگر راحت بازی می‌کند. بازی کردن در مقابل این تیم‌ها برای ما بهتر و راحت‌تر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.