کد خبر : 135752
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1398 - 14:03
-

از جام‌جهانی به خاطر تیم شهرم به لیگ یک رفتم/ هنوز تصمیمی در مورد پیشنهادات داخلی و خارجی‌ام نگرفته‌ام

از جام‌جهانی به خاطر تیم شهرم به لیگ یک رفتم/ هنوز تصمیمی در مورد پیشنهادات داخلی و خارجی‌ام نگرفته‌ام

مصطفی طیبی بازیکن سابق تیم‌ملی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: فصل خوبی را در عراق سپری کردم و خدا را شکر با تیم نفت عراق هم به مقام نائب قهرمانی رسیدیم. فوتسال عراق با توجه به هزینه‌هایی که می‌کند می‌تواند در چند سال آینده یکی از تیم‌های مدعی آسیا باشد چراکه

مصطفی طیبی بازیکن سابق تیم‌ملی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: فصل خوبی را در عراق سپری کردم و خدا را شکر با تیم نفت عراق هم به مقام نائب قهرمانی رسیدیم. فوتسال عراق با توجه به هزینه‌هایی که می‌کند می‌تواند در چند سال آینده یکی از تیم‌های مدعی آسیا باشد چراکه لیگ عراق نسبت به دیگر کشورهای آسیایی از سطح نسبتاً بالایی برخورداراست.

طیبی ادامه داد: من بعد از جدایی از آذرخش از قرقیزستان و یکی دو کشور دیگر پیشنهاد داشتم اما با توجه به پیشنهاد مالی عراقی‌ها و شرایط زندگی در عراق این کشور را برای ادامه‌ی فوتسالم انتخاب کردم.

وی در خصوص ادامه‌ی همکاری با تیم نفت جنوب اضافه کرد: چند پیشنهاد خارجی و داخلی دیگر دارم که برای فصل آینده با من تماس گرفتند که در حال حاضر همه‌ی این پیشنهادات را بررسی می‌کنم تا با توجه به شرایط خودم بهترین تصمیم را برای ادامه‌ی فوتسالم بگیرم،که ممکن است در داخل ایران هم به فوتسالم ادامه بدهم.

ملی‌پوش سابق ایران درخصوص اختلاف مبالغ پیشنهادی تیم‌های ایرانی با خارجی اظهار داشت: این یک امر طبیعی است که با توجه به نوسانات ارزی یک فصل بازی در خارج از کشور برابری با چند سال بازی کردن در لیگ ایران می‌کند، اما کسانی که من را می‌شناسند به خوبی می‌دانند من از اول فوتسالم مسائل مالی هیچ وقت اولویتم نبوده و سال‌های اول آغاز فوتسالم نیست که مسائل مالی برای من در اولویت باشد.

وی به حضور غیرمترقبه اش پس از جام‌جهانی ۲۰۰۸ در فرش‌آرا در لیگ یک اشاره کرد و گفت: آن سال من علیرغم پیشنهادات زیادی که از داخل و خارج کشور داشتم برای کمک به تیم فرش‌آرا که در لیگ یک حضور داشت به این تیم پیوستم، که بیانگر احساس قلبی من به مردم شهرم و این تیم بود،که در حال حاضر گمان نمی‌کنم هیچ بازیکن ملی‌پوشی با بالاترین مبلغ مالی  حاضر به انجام چنین کاری باشد.

طیبی در پایان گفت: امیدوارم امسال لیگ خوب و پویایی داشته باشیم تا تیم‌ملی هم امسال از ثمره‌ی لیگ بهترین بهره را ببرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.