کد خبر : 135759
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1398 - 14:43
-

حضور آذرخش بندرعباس در لیگ برتر در هاله ای از ابهام

حضور آذرخش بندرعباس در لیگ برتر در هاله ای از ابهام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال آذرخش بندرعباس تنها نماینده هرمزگان برای حضور در این رقابتها است که به دلیل مشکلات بسیار مالی، وضعیت آن و حضورش در رقابتهای امسال مشخص نیست. این در شرایطی است که علاقمندان این تیم ورزشی بی صبرانه منتظر حضور دوباره نماینده ای از هرمزگان در این رقابت ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال آذرخش بندرعباس تنها نماینده هرمزگان برای حضور در این رقابتها است که به دلیل مشکلات بسیار مالی، وضعیت آن و حضورش در رقابتهای امسال مشخص نیست.

این در شرایطی است که علاقمندان این تیم ورزشی بی صبرانه منتظر حضور دوباره نماینده ای از هرمزگان در این رقابت ها هستند و در همین راستا نیز پویشی برای حمایت از آذرخش در شبکه های اجتماعی راه اندازی کرده اند و خواستار حمایت ویژه مسوولان ارشد استان از این تیم هستند.

**آینده آذرخش بندرعباس نامعلوم است

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: قرعه کشی رقابت های امسال لیگ برتر فوتسال ۱۳ خردادماه در ساری برگزار می شود، اما هنوز مشخص نیست که ما در این رقابتها حضور داشته باشیم.

موسی زاهدی بیان داشت: در حال حاضر هیچ بازیکن و مربی با این تیم قرارداد ندارد و بازیکنی هم جذب باشگاه نشده، زیرا تکلیف تیم مشخص نیست.

وی افزود: کمتر از یکماه دیگر رقابت های لیگ برتر شروع می شود، اما هنوز هیچ مشکلی از مشکلات آذرخش بندرعباس حل نشده و به همین دلیل هیچ تمرینی هم انجام نمی شود.

زاهدی تاکید کرد: اگرچه مدیریت عالی هرمزگان تاکید بر حمایت از این تیم دارند، اما عملاً حمایت خاصی وجود ندارد.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس خاطرنشان کرد: این تیم یک سهمیه ارزشمند برای هرمزگان و ورزش استان است و جای دارد که مسوولان حمایت ویژه ای از آن داشته باشند و یکبار برای همیشه مشکلات این تیم به صورت ریشه ای بررسی و برطرف شود.

زاهدی تصریح کرد: بازیکن و کادر فنی در صورت داشتن انگیزه و حمایت کافی می تواند حضوری درخشان در رقابتها داشته باشد و زمانی که مجموعه کادر فنی و بازیکنان یک تیم با مشکلات مالی دست به گریبان هستند، نمی توان انتظاری از آنها داشت.

**آذرخش بندرعباس را تنها نگذارید

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در رقابت های سال گذشته با وجود مشکلات بسیار مالی و عدم تحقق وعده های مسوولان در رفع کمبودها و مسایل این تیم، در جایگاه نهم جدول رده بندی جای گرفت.

خردادماه پارسال وعده هایی از سوی مدیریت عالی هرمزگان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در جهت حل مشکلات این تیم در سالن فجر بندرعباس عنوان شد که طبق اظهارات مسوولان این باشگاه تنها بخش کوچکی از این وعده ها محقق شده و این تیم در حال حاضر در بلاتکلیفی به سر می برد.

بلاتکلیفی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس برای حضور در رقابتهای لیگ برتر، به دلیل مشکلات مالی در شرایطی است که بسیاری از استان ها تمام توان خود را برای حفظ سهمیه و یا داشتن نماینده ای در این رقابتها به کار می گیرند.

با توجه به علاقه مندی مردم هرمزگان به ویژه نسل جوان آن به حوزه ورزش و از سویی دیگر با توجه نقش مهم ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی، جا دارد که مسوولان عالی استان وارد عمل شوند و اجازه ندهند که تنها سهمیه هرمزگان در رقابتهای لیگ برتر زیر بار مشکلات مالی مدفون و به خاطره ها سپرده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.