کد خبر : 135748
تاریخ انتشار : شنبه 11 خرداد 1398 - 13:57
-

ناظم الشریعه :حضور دوباره در جمع چهار تیم برتر دنیا دور از دسترس نیست

ناظم الشریعه :حضور دوباره در جمع چهار تیم برتر دنیا دور از دسترس نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سید محمد ناظم الشریعه گفت: فوتسال خراسان رضوی از دیرباز در کشور جایگاه ویژه ای داشته و دارد، همیشه در اردوهای تیم ملی فوتسال بزرگ سالان، حداقل سه خراسانی به عنوان بازیکن ثابت حاضر بوده اند. سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان که برای حضور در کلاس دانش افزایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سید محمد ناظم الشریعه گفت: فوتسال خراسان رضوی از دیرباز در کشور جایگاه ویژه ای داشته و دارد، همیشه در اردوهای تیم ملی فوتسال بزرگ سالان، حداقل سه خراسانی به عنوان بازیکن ثابت حاضر بوده اند.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان که برای حضور در کلاس دانش افزایی مربیگری پیشرفته در نیشابور حاضر شد، خاطر نشان کرد: خراسان رضوی یکی از استان هایی است که فوتسال کشور روی آن حساب ویژه ای باز می کند.

ناظم الشریعه با اشاره به دلیل حضورش در نیشابور گفت: با توجه به پیگیری هایی که انجام دادیم و شناختی که به واسطه آن به دست آوردیم ، شهرستان نیشابور در بحث زیر ساخت ها شرایط بسیار خوبی دارد و بسیاری از مراکز استان این امکانات مانند سالن ورزشی بزرگ انقلاب را ندارند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در بحث کشف استعدادها و به ثمر رساندن آن ها دچار مشکل هستند که بحث آموزش یکی از نکاتی است که می تواند در بهبود شرایط فوتسال استان و نیشابور تاثیر گذار باشد ‌. ما هم سعی می‌کنیم با برگزاری کلاس های آموزشی در حد توان مان تاثیر مثبتی بر موفقیت و پیشرفت فوتسال شهرستان بگذاریم.

استعدادهای خراسانی

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان خراسان رضوی را یکی از مهم ترین استان های کشور در زمینه فوتسال معرفی و بیان کرد: اکنون تعداد بازیکن هایی که از خراسان رضوی در تیم ملی حضور دارند، زیاد است و این‌نشان دهنده این است که استعدادهای فراوانی در این‌منطقه وجود دارد‌.

ناظم الشریعه اظهار کرد: جام های رمضان از گذشته های دور در استان برگزار می شد و بعد از آن نیز تیم های بزرگی مانند تیم های مقاومت مشهد، شهرداری، علم‌و ادب و فرش آرا به رقابت می‌پرداختند که این موضوع قدمت فوتسال را در این استان نشان می دهد.

وی افزود: اگر بتوانیم مانند باشگاه فرش آرا استعدادهای این استان را به خوبی هدایت کنیم کمک بزرگی به فوتسال می شود. در نیشابور نیز شرایط این ‌کار کاملا فراهم‌است و امیدواریم در آینده شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه باشیم.

آمادگی برای جام جهانی

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ادامه سخنان خود با اشاره به آخرین وضعیت تیم‌ملی فوتسال کشورمان می گوید: تمام برنامه ها و اردوها را مدون کرده ایم و در اختیار فدراسیون قرار گرفته است.

ناظم الشریعه ادامه داد: ۱۸ تا ۲۲ خرداد اولین اردوی تیم ملی تشکیل خواهد شد و بعد از آن‌مسابقات لیگ برگزار و به تناوب تا جام جهانی ۲۰۲۰ که مهم ترین رویداد پیش روی ماست ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به قرار گرفتن در جمع چهار تیم دنیا می افزاید: فقط داشتن استعداد تاثیر‌ گذار نیست و اگر برنامه های مان محقق شود حضور دوباره در جمع چهار تیم برتر دنیا دور از دسترس نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۵:۱۶

اینقدر سوم چهارم دنیا کردن این دفعه از گروهشون توی جام جهانی هم صعود نمیکنن