کد خبر : 135811
تاریخ انتشار : جمعه 17 خرداد 1398 - 12:48
دسته‌بندی نشده
-

تصویب انحلال فوتسال شهرداری ساوه

تصویب انحلال فوتسال شهرداری ساوه
رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: لایحه منحل شدن تیم فوتسال از سوی شهرداری به شورای اسلامی شهر ارسال و از سوی شورا مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس شورای اسلامی شهر ساوه گفت: لایحه منحل شدن تیم فوتسال از سوی شهرداری به شورای اسلامی شهر ارسال و از سوی شورا مورد تصویب قرار گرفت.
احمد حاج امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه مخالف تیمداری حرفه‌ای در رشته فوتسال است، اظهار کرد: با توجه به بحران مالی شهرداری و موانع قانونی از سوی وزارت کشور، لایحه منحل شدن تیم فوتسال از سوی شهرداری به شورای اسلامی شهر ارسال و از سوی شورا مورد تصویب قرار گرفت.

وی ادامه داد: ما بر این باور هستیم که بودجه‌ای که برای مسائل فرهنگی، ورزشی شهر در نظر گرفته می‌شود باید در تمامی این بخش‌ها هزینه شود و اینکه تمام بودجه صرف یک تیم فوتسال شود منطقی و عادلانه نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه تصریح کرد: در حال حاضر توسعه ورزش همگانی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی برای استفاده اقشار مختلف به ویژه جوانان در اولویت کار شهرداری و شورای اسلامی شهر ساوه قرار دارد.

حاج امینی اظهار داشت: از سویی دیگر وضعیت اعتباری شهرداری ساوه نیز در وضعیت مناسبی قرار ندارد بطوری که برخی از نیروهای بخش‌های مختلف دارای حقوق معوقه هستند لذا به همین دلیل و با جمع بندی تمامی مسائل باید گفت که مخالف تیمداری شهرداری ساوه در رشته فوتسال هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هنوز در مورد اعتباری که هرساله صرف تیم فوتسال می‌شده در برنامه جدید سازمان فرهنگی ورزشی تصمیم قطعی گرفته نشده، اما یقینا تصمیمی که نفع شهر و شهروندان باشد گرفته خواهد و تصمیم نهایی به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر ساوه افزود: بودجه زیادی که تاکنون صرف فوتسال می‌شده باید در بخش‌های مختلف فرهنگی ورزشی بطور عادلانه در مناطق مختلف شهر توزیع شود تا همه جوانان و ورزش دوستان بتوانند از این فرصت استفاده کنند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱:۱۳

این حرفهاتون واسه امسال که سال انتخاباته هست یا تاریخ مصرفش مال پارسال بود دیگه تموم شده
پاسخ شهروندان ساوجی به شما یک کلمه هست ” خودتونید”