کد خبر : 135889
تاریخ انتشار : شنبه 18 خرداد 1398 - 14:35
-

پخش زنده مراسم قرعه کشی لیگ برتر

پخش زنده مراسم قرعه کشی لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان با بیان اینکه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور مدیرعامل باشگاه‌ها حاضر در لیگ به میزبانی باشگاه شهروند ساری برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مراسم فردا یکشنبه نوزدهم خرداد در ساری برگزار می‌شود. وی افزود: برای نخستین‌بار است که میزبانی مراسم قرعه‌کشی فوتسال خارج

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید نجاریان با بیان اینکه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور مدیرعامل باشگاه‌ها حاضر در لیگ به میزبانی باشگاه شهروند ساری برگزار می‌شود، اظهار کرد: این مراسم فردا یکشنبه نوزدهم خرداد در ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: برای نخستین‌بار است که میزبانی مراسم قرعه‌کشی فوتسال خارج از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به میزبانی شهرستان ساری برگزار می‌شود.

عضو هیات رئیسه فوتسال کشور از حضور مسؤولان فدراسیون در مراسم هم‌اندیشی و قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال خبر داد و افزود:  جلسه هم‌اندیشی مدیرعامل باشگاه‌ها جهت برگزاری شایسته مسابقات فصل جدید از ساعت ۱۱ صبح و  مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها نیز از ساعت ۱۵ در ساری برگزار می‌شود.

نجاریان در ادامه از پخش زنده مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت ۱۵ از شبکه استانی تبرستان خبر داد و گفت: قرار است فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ۱۴ تیر ماه به صورت رفت و برگشت با حضور ۱۴ تیم برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱:۱۴

اون ساعت تیم ملی والیبال بازی داره کاش ساعت ۵ به بعد میزاشتین