کد خبر : 135928
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 خرداد 1398 - 13:09
-

اشکالی بر راه اندازی فدراسیون فوتسال در دنیا دیده نمی‌شود/به دلیل عدم پخش زنده ، به فوتسال کشور جفا می‌شود

اشکالی بر راه اندازی فدراسیون فوتسال در دنیا دیده نمی‌شود/به دلیل عدم پخش زنده ، به فوتسال کشور جفا می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، غلامرضا بهروان امروز در جلسه هماهنگی مدیران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال در هتل نوید ساری با اشاره به اینکه فوتسال باید به خود احترام بگذارد تا سایر رشته‌های ورزشی از آن الگوگیری کنند، اظهار داشت: اخلاق ورزشی در فوتسال نباید رنگ ببازد. وی افزود: پیشکسوتان و باشگاه‌های فوتسال نقش اساسی در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، غلامرضا بهروان امروز در جلسه هماهنگی مدیران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال در هتل نوید ساری با اشاره به اینکه فوتسال باید به خود احترام بگذارد تا سایر رشته‌های ورزشی از آن الگوگیری کنند، اظهار داشت: اخلاق ورزشی در فوتسال نباید رنگ ببازد.

وی افزود: پیشکسوتان و باشگاه‌های فوتسال نقش اساسی در ارتقا فوتسال کشور داشته و هرگاه فوتسال کشور تقویت شده است فوتبال این مملکت به صورت حرفه ای رونق خواهد گرفت.

رئیس هیئت فوتبال مازندران با اشاره به اینکه شاکله ورزش حرفه ای توسط باشگاه‌ها محقق می‌شود، تصریح کرد: حقوق باشگاه‌ها باید حفظ شود و قوانین وضع شده در باشگاه‌ها مطابق با فیفا باید بومی‌سازی شود.

عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه اشکالی بر راه اندازی فدراسیون فوتسال در دنیا دیده نمی‌شود، گفت: بسیاری از فعالیت‌های حرفه ای در فوتبال از طریق فوتسال و باشگاه‌داری محقق می‌شود.

وی با اعلام اینکه ورزش حرفه ای خصوصیت و فضایی دارد که باید باشگاه‌های خود را بیشتر حمایت کنیم، افزود: اکنون به دلیل عدم پخش زنده بازی‌های فوتسال، به فوتسال کشور جفا می‌شود و رسانه ملی برای پخش بازی‌های فوتسال از تیم‌ها هزینه دریافت می‌کنند.

بهروان با بیان اینکه اداره حرفه ای فوتسال سبب درآمدزایی این رشته ورزشی می‌شود، گفت: باید جایگاه قهرمانان و پیشکسوتان فوتبال در جامعه ارج نهاده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۳:۲۲

حرفهای تکراری و خسته کننده بی نتیجه