کد خبر : 136022
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1398 - 14:03
-

پیروزی ۷ گله نماینده آسیایی ایران برابر ویتنام/ مس فردا به مصاف قهرمان تورنمنت تایوان می‌رود

پیروزی ۷ گله نماینده آسیایی ایران برابر ویتنام/ مس فردا به مصاف قهرمان تورنمنت تایوان می‌رود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس ورزقان نماینده آسیایی ایران در مسابقات جام باشگاههای آسیا پس از دوران بدنسازی، کار با توپ و بازی‌های تدارکاتی را برای فاز جدید آماده سازی خود استارت زده که از حضور تیم های خارجی در تبریز نیز حداکثر استفاده را برده است. مسی‌ها روز گذشته در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس ورزقان نماینده آسیایی ایران در مسابقات جام باشگاههای آسیا پس از دوران بدنسازی، کار با توپ و بازی‌های تدارکاتی را برای فاز جدید آماده سازی خود استارت زده که از حضور تیم های خارجی در تبریز نیز حداکثر استفاده را برده است.

مسی‌ها روز گذشته در حالی که چهار بازیکن اصلی خود را به دلیل شروع تمرینات تیم‌ملی بزرگسالان در اختیار ندارند، اولین بازی خود را برابر ویتنام انجام دادند. تیم اسماعیل تقی پور همچنین قرار بود امروز به مصاف ژاپن برود که این بازی لغو شد اما این پایان کار بازی های دوستانه مسی ها نیست چراکه آنها با هماهنگی های صورت گرفته فردا چهارشنبه به مصاف تیم ملی زیر بیست سال اندونزی خواهند رفت.

گفتنی است تیم‌ملی زیر بیست سال اندونزی با قهرمانی در تورنمنت چین تایپه حریف قدرتمندی در میان تیم‌های خارجی حاضر در تبریز برای مسی‌ها تلقی می‌شود که کمک زیادی به آمادگی شاگردان تقی‌پور خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.