کد خبر : 136103
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 15:16
دسته‌بندی نشده
-

پنج خراسانی در فهرست نهایی ما قرار گرفته اند

شاندیزی: افغانستان، ژاپن، تایلند و اندونزی رقیبان اصلی ما هستند/برای قهرمانی پا به میدان مبارزه می‌گذاریم

شاندیزی: افغانستان، ژاپن، تایلند و اندونزی رقیبان اصلی ما هستند/برای قهرمانی پا به میدان مبارزه می‌گذاریم
سرمربی خراسانی تیم ملی فوتسال امید درباره شرایط تیم برای مسابقات قهرمانی زیر 20 سال آسیا گفت.


به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی خراسانی تیم ملی فوتسال امید درباره شرایط تیم گفت: خدا را شکر تاکنون با توجه به بضاعت و شرایطی که داشتیم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و الان شرایط مناسبی برای مسابقات داریم. فدراسیون فوتبال هم در حد توان خود به تیم کمک کرد و امیدواریم نتایج خوبی کسب کنیم.

حمید شاندیزی درباره شانس شان برای قهرمانی افزود: سطح مسابقات خیلی بالاست و تمام تیم ها با بهترین نفرات خود در این رقابت ها حاضر شده اند. رقیبان اصلی ما از کشورهایی همچون افغانستان، ژاپن، تایلند و اندونزی هستند.اما ما برای کسب عنوان قهرمانی به میدان می رویم.ان شاءا… که بتوانیم قهرمانی را برای ایران به ارمغان بیاوریم. بالاخره ممکن است هر اتفاقی بیفتد، اما ما تلاش خود را انجام می‌دهیم و برای قهرمانی پا به میدان مبارزه می‌گذاریم و بقیه مسائل نیز دست خداست. امیدواریم که خداوند ما را کمک کند تا بتوانیم دوباره مقام قهرمانی را به دست بیاوریم.

وی خاطرنشان کرد: این که عده‌ای می‌گویند تیم‌های آسانی در این مسابقات شرکت می‌کنند، آن افراد یا فوتسالی نیستند یا شناختی از فوتسال ندارند. همه تیم‌ها خوب هستند همین طور که تیم ما بسیار عالی و خوب است. شما در سال‌های آینده شاهد کیفیت بسیار خوب و بالایی از این مسابقات خواهید بود.

وی همچنین درباره بازیکنان خراسانی نیز می افزاید: طی ارزیابی های انجام شده در اردوهای مختلف بازیکنان زیادی را زیر نظر گرفته بودیم. در مرحله نهایی پنج خراسانی در فهرست نهایی ما قرار گرفته اند. سجادسرباز و هاشم سجادیان از کاشمر، علی اکرمی از سبزوار ، مهدی دهقان نژاد و علی نیکنام از طرقبه نفرات خراسانی تیم ملی فوتسال امید هستند که می توانند در عملکرد تیم ملی تاثیر گذار باشند.

منبع:برنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.