کد خبر : 136349
تاریخ انتشار : شنبه 25 خرداد 1398 - 22:59
دسته‌بندی نشده
-

مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا

سرمربی افغانستان: با تساوی مقابل ایران هم به عنوان صدرنشین صعود می‌کنیم/ سرمربی هنگ‌کنگ: همه راه‌های را امتحان کردیم

سرمربی افغانستان: با تساوی مقابل ایران هم به عنوان صدرنشین صعود می‌کنیم/ سرمربی هنگ‌کنگ: همه راه‌های را امتحان کردیم
سرمربیان تیم‌های افغانستان و هنگ‌کنگ بعد از بازی تیمشان در نشست خبری اظهار نظر کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، چان فی تات سرمربی هنگ کنگ: علی‌رغم اینکه تیم ما بازی سختی داشت، بازیکنانمان تلاششان را انجام داده و همه راه‌ها را برای موفقیت امتحان کردند. با این حال ما برای این شرایط آماده بودیم چرا که این اتفاق یعنی شکست و حذف شدن ممکن بود رخ دهد. البته این بازی‌ها فوایدی هم داشت و تجربیات خوبی کسب کردیم. چرا که تعدادی از بازیکنانی که امروز بازی کردند قرار است در تیم بزرگسالان ما به میدان بروند.‍

همچنیین عبدالرزاق ممرک پس از برتری ۶ بر یک مقابل هنگ‌کنگ با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی که مقابل هنگ‌کنگ انجام دادیم بازی اولمان بود. با توجه به اردوی کوتاه‌مدت و تنها یک بازی تدارکاتی پیش از حضور در این مسابقات، عملکرد خوبی داشتیم.

وی افزود: تنها بازی تدارکاتی مقابل ژاپن برای ما خوب بود اما نیاز به بازی‌های بیشتر داشتیم. به همین دلیل در بازی اول پراسترس بودیم. درمجموع از عملکرد بازیکنانمان راضی هستیم و نتیجه ۶ بر یک نیز برای ما رضایت‌بخش بود.

سرمربی افغانستان در رابطه با دیدار تیمش مقابل شاگردان حمید شاندیزی در تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران گفت: از نظر روانی بازیکنان ما خیلی راحت‌تر به میدان می‌روند. چرا که به ما با نتیجه بازی مقابل هنگ‌کنگ به مرحله بعدی صعود کرده‌ایم.

ممرک ادامه داد: پیش از دیدار ما و ایران، تایلند و لبنان با هم بازی می‌کنند. بازی فردا آخرین بازی گروهی ما است و بعد از بازی تایلند با لبنان باید ببینیم که بازی پرفشاری انجام می‌دهیم یا بازی را مدیریت می‌کنیم تا برای بازی در مرحله یک‌چهارم نهایی با آمادگی بیشتری به میدان برویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.