کد خبر : 136392
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 خرداد 1398 - 15:10
-

بهادری: در لیگ چین خیلی اذیت شدم/ هنوز پیوستنم به گیتی پسند مشخص نیست

بهادری: در لیگ چین خیلی اذیت شدم/ هنوز پیوستنم به گیتی پسند مشخص نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری بازیکن تیم ملی فوتسال ایران و شنزن چین درباره جدا شدنش از این تیم چینی اظهار کرد: من با تیم شنزن ۳ ماه دیگر قرارداد داشتم، اما به خاطر برخی از مسائل که من را بسیار اذیت کرد ترجیح دادم که قراردادم را یک طرفه فسخ کنم و دیگر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قدرت بهادری بازیکن تیم ملی فوتسال ایران و شنزن چین درباره جدا شدنش از این تیم چینی اظهار کرد: من با تیم شنزن ۳ ماه دیگر قرارداد داشتم، اما به خاطر برخی از مسائل که من را بسیار اذیت کرد ترجیح دادم که قراردادم را یک طرفه فسخ کنم و دیگر در این تیم بازی نمی‌کنم.

بهادری درباره علت جدا شدن از این تیم را گفت: به خاطر شرایط دوری از خانواده و هم چنین دوری از کشور ترجیح دادم که دیگر در این کشور بازی نکنم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران درباره پیشنهاد باشگاه گیتی پسند اصفهان در مورد پیوستن به این تیم بیان کرد: هنوز صحبتی از سوی این باشگاه با من نشده، فقط چند روز قبل با حمید بی غم صحبت‌هایی را انجام داده ام که هنوز پیوستنم به این تیم مشخص نیست.

وی درباره این که آیا با مدیریت باشگاه نیز با او صحبتی شده است و این که چند درصد امکان دارد فصل بعد را در اصفهان بازی کند افزود: خیر از سوی باشگاه فعلاً با من صحبتی نشده است و همان طور که گفتم فقط حمید بی غم در این مورد با من صحبت کرده است و من هم چند روز از او مهلت خواستم و هنوز چیزی صد در صد مشخص نیست.فعلا مشغول استراحت هستم و تا چند روز آینده تکلیف تیم فصل بعدم مشخص خواهد شد.

بهادری در پایان صحبت هایش تاکید کرد: شرایط چین اصلاً برای من مناسب نبود و در آن جا خیلی اذیت شدم و تصمیم گرفتم که از این تیم جدا شوم و به ایران برگردم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.