کد خبر : 136399
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 خرداد 1398 - 16:20
دسته‌بندی نشده
-

فوتسال زیر20 سال آسیا

سرمربی اندونزی: با برنامه موفق شدیم عراق را شکست دهیم/سرمربی عراق: اندونزی کاملا از ما شناخت داشت

سرمربی اندونزی: با برنامه موفق شدیم عراق را شکست دهیم/سرمربی عراق: اندونزی کاملا از ما شناخت داشت
سرمربیان دو تیم عراق و اندونزی از تقابل با هم گفتند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سایان کارامادی سرمربی تیم اندونزی بعد از برد مقابل تیم عراق در نشست خبری مطرح کرد: بازی خیلی خوبی برای ما بود و ما می‌دانستیم که بازیکنان عراق توانایی‌های بالایی دارند ولی ما با برنامه ریزی مناسب توانستیم آنها را کنترل کنیم و آنها را شکست دهیم.

وی افزود: البته تیم‌های ویتنام و ژاپن را آنالیز کردیم و بخصوص تیم ژاپن را بهتر از همه می شناسیم. ما در تورنمنت کی حضور داشتیم و آنها را دیدیم و حتی در بازی در تورنمنت‌های قبلی با کشور ژاپن تساوی کسب کردیم و در مورد تیم ویتنام هم باید بگویم کاپیتان ویتنام بازیکن بسیار قوی هست و ما اگر با انها بازی کنیم باید از آن بسیار مواظب باشیم.

سرمربی اندونزی گفت: در نیمه دوم فشار تیم عراق بسیار زیاد شد. در آخر‌های بازی تیم عراق به تاکتیک‌های خاصی دست زد ولی بسیار خوب توانستیم آانها را مهار کنیم و برنده بشویم.

وی در آخر گفت: ژاپن تیم بسیار قوی و قدرتمند و قابل احترامی هست ولی ما ویتنام را انتخاب  کردیم.

همچنین الربیعی سرمربی تیم فوتسال عراق بعد از باخت ۲ بر یک مقابل اندونزی در نشست خبری اظهار داشت: ما بازی سختی را داشتیم و در ۵ دقیقه اول دیدار نتوانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم، ولی در ادامه بسیار خوب بودیم..

وی ادامه داد: ما مشکلاتی نیز داشتیم که باعث عدم هماهنگی بازیکنان‌مان می‌شد. قبل از این مسابقات به دلیل ماه رمضان، فقط بعد از افطارها تمرین کردیم که این اصلا ‌‌برای تیم ما خوب نبود و باعث شد نتوانیم خوب به این مسابقات آماده بشویم.

وی گفت: اندونزی تیم بسیار قدرتمندی هست و بسیار خوب ما را آنالیز کرده بودند. آنها بازی‌های دوستانه خیلی خوبی برگزار کردند و نتایج خیلی خوبی گرفتند ولی ما اصلا بازی‌های دوستانه‌ای نداشتیم. به هر تیمی هم درخواست بازی دادیم بنا به دلایل مختلفی این درخواست ما را رد کردند.

سرمربی عراق گفت: این نتیجه تعیین کننده این مسابقات نبود و کار تیم من از الان به بعد شروع می‌شود و بهترین نتیجه‌ها را کسب می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.