کد خبر : 136774
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 خرداد 1398 - 13:01
-

در فاصله نزدیک به دو هفته تا شروع لیگ برتر/ چند تیم هنوز خواب هستند!

در فاصله نزدیک به دو هفته تا شروع لیگ برتر/ چند تیم هنوز خواب هستند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ بیست و یکم فوتسال از ۱۴ تیرماه در شرایطی آغاز می شود که هنوز وضعیت برخی تیم ها روشن نیست و حتی آماده سازی خود را هم استارت نزده اند.در ادامه وضعیت تیم ها را با هم مرور می کنیم: گیتی پسند اصفهان: اولین تیمی بود که برای فصل

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،لیگ بیست و یکم فوتسال از ۱۴ تیرماه در شرایطی آغاز می شود که هنوز وضعیت برخی تیم ها روشن نیست و حتی آماده سازی خود را هم استارت نزده اند.در ادامه وضعیت تیم ها را با هم مرور می کنیم:

گیتی پسند اصفهان: اولین تیمی بود که برای فصل جدید استارت زد.در کیش اردو زد و چند بازیکن هم گرفته است.به خوبی برای لیگ آماده شده اند.

مس سونگون:مسی ها هم به فاصله کمی از گیتی پسند استارت زدند.در کیش اردو زدند و برنامه هایشان را مرتب دنبال می کنند.آنها چند بازی دوستانه خارجی هم داشتند.

حفاری خوزستان:یعقوب مراغی سرمربی این تیم شد و مدتی است تمرینات خود را استارت زده اند.در بروجن اردو زده اند و برای لیگ آماد می شوند.

محمد سیمای قم: این تیم هم در بروجن استارت زد. کادر فنی قوی تشکیل داده و بازیکنان خود را جمع کرده است. این تیم هم آماده لیگ است.

فرش آرای مشهد:مشهدی ها مجید مرتضایی را برگرداند،در صدد جذب چند بازیکن جدید هستند و تمرینات خود را شروع کرده اند.

سن ایچ ساوه: سن ایچ در شمال اردو زد، با اصغری مقدم تمدید کرد و بازیکنان مد نظر خود را گرفت.

شهروند ساری: با انتخاب رضا لک به عنوان سرمربی تمرینات را استارت زده اند اما هنوز بازیکن خاصی جذب نکرده اند.

مقاومت البرز: نام تیم به مقاومت شهرداری کرج تغییر کرده است. اردوی تدارکاتی در شمال داشتند و با کادر قبلی ادامه می دهند.امسال اوضاع مالی تیم بهتر است.

ستارگان ورامین: امتیاز مقاومت قرچک را خریده اند.اما فعلا در گیر و دار مسائل مدیریتی هستند.رضا داورزنی سرمربی این تیم خواهد بود اما هنوز خبری از شروع تمرینات نیست.

ارژن شیراز: به تازگی به حمید کمالی برای فصل جدید استارت زده اند اما خبر تازه ای از آنها نیست و کار سختی برای فصل جدید دارند.

آذرخش بندرعباس: انرژی خود را معطوف به حل مشکلات مالی کرده اند و داستان قبلی برای آنها تکرار شده است. روزپیکر احتمالا باز هم سرمربی این تیم خواهد بود.

هایپرشاهین شهر: از لیگ یک صعودکرده اند و چندروزی تمرینات این تیم تعطیل شد اما دوباره از سر گرفتند و برای لیگ آماده می شوند.

شاهین کرمانشاه: دیگرتیم صعود کننده به لیگ برتر حسین افضلی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد.بازیکن خاصی جذب نکرده اند و کارشان برای لیگ برتر دشوار است.

اهورا بهبهان: تیم محبوب جنوب هنوز استارت نزده است. احتمالا با دو مربی فصل قبل خود کار می کند و بازیکن جدید نگرفته است. هنوز به دنبال پول هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱:۰۷

داستان تکراری نیمه حرفه ای ها