کد خبر : 136878
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 خرداد 1398 - 19:18
دسته‌بندی نشده
-

سرمربی افغانستان: صعود به فینال در ورزش افغانستان بی‌سابقه است

سرمربی افغانستان: صعود به فینال در ورزش افغانستان بی‌سابقه است
سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال افغانستان گفت: برای اولین بار تیمی از کشور افغانستان به فینال مسابقات آسیایی راه یافت و ما با این موفقیت در ورزش کشور خود تاریخ‌سازی کردیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عبدالرزاق ممرک سرمربی افغانستان بعد از برد ۴ بر ۳ مقابل اندونزی و صعود به فینال در نشست خبری اظهار داشت: ما به فینال آمدن این مسابقات فکر نمی‌کردیم و روی نقاط دفاعی کار کردیم و حریفان ما برای بازی با ما کار سختی داشتند.

وی افزود: فوتسال اصلا قابل پیش‌بینی نیست‌ و ایران به دلیل میزبانی و وضعیت خوب تیمی به نظرم شانسمان بیشتر است تا در فینال مقابل ایران قرار بگیریم.

سرمربی افغانستان گفت: تلاش زیادی کردیم که بازیکنان را شاد نگهداریم، وقتی ما در نیمه دوم خسته می‌شویم و گل می‌خوریم یک نقطه ضعف برای تیم است هست و ما می‌‌خواهیم بار یک ریکاوری خوب به فینال آماده بشویم.

وی بیان کرد: شاید برای دیگر تیم‌های آسیا رسیدن به فینال رسیدن مهم نباشد، ولی در تاریخ افغانستان اولین بار بود که تیمی به فینال مسابقات رسیده و مطمئنا با انگیزه بسیار بالایی به فینال می‌رویم و با انگیزه‌تر از همیشه بازی می‌کنیم.

سرمربی افغانستان گفت: وقتی با بازیکنان بسیار جوان طرف هستید کار بسیار سخت‌تر می‌شود. ما هم باید داخل میدان را کنترل می‌کردیم و هم باید روی نیمکت را نیز کنترل می‌کردیم. تلاش ما این است که در فینال بازیکنان را از لحاظ روحی آمده کنیم و با قدرت آنها به زمین بازی بفرستیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمدرضا ناصر شنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶

من مخواستم به تیم فوتبال زیری۱۶سال اشتراک کنم